Твърдението, че вентилаторите могат да се включват и изключват от машиниста е невярно. При локомотив под тяга - изключването на вентилаторите, чрез натискане на бутона за спирането им води до отпадане на реле 406 и изключване на локомотива.
Принципно е така, но мисля си добре запознат, че на практика съществува възможност за тяхното изключване от машиниста (посредством веригите за управление), дори и в тягов режим на локомотива...
А когато контролерът е на нулева позиция, няма никакво съмнение, че вентилаторите могат да се изключат от машиниста.
Признавам, не съм запознат с новостите по 44 205, но все ми се струва, че има сериозна оптимизация на вентилаторите - може би нови асинхронни вентилатори с по-ниски децибели, които се включват след достигане на определена температура на двигателите и др.