Чудесийки разни тука!!!

Много хора биха благородно завидяли за площта на този бъдещ макет.
Много приятно и семпло решение. Поздравления...
Не знам защо, но това двойно/единично трасе и малкият локален овал заедно с гарата по някакъв невероятен и странен начин ми напомнят за гара Пловдив и трасето за Карлово.

явно нещо асоциативно ми е влезнало в чутурицата...
Чудесно решение е единичната част от голямото трасе - единичен мост през реката (Марица?!

) !!!
Наистина ако ни дадеш малко повече информация за идеята ти и какво точно искаш да постигнеш ще може да ти помогнем ...пък и ти на нас (никой до сега не е имал такова леко коловозно развитие на такава площ)!

Тук се сещам за "грандоманията" в която се самообвиняваше Зазо, но едва сега го разбирам...

Щото ето какво става - сложи си обръщателен кръг и депо - ама ти искаш ли въобще такова нещо!? ...не става ясно...
Сложи си глухи коловози - ами ако ти искаш само движение на три/четири влака и нищо повече!?...съветите ни стават малко не на място...
Изпъни стрелките ... ами ако идеята е в завоя да не се забелязват, но да могат композициите да сменят трасето...
...и т.. и т.н.

Дай ни малко повече инфо какво си искал да направиш, за целта как си го замислил и как си го реализирал.
Всичко останало е малко "нахално" от наша страна, въпреки молбата ти, защото всеки от нас си пречупва тази площ и форма през своя мироглед и разбиране за "как бих направил един макет"!!!.
И все пак , да не се обидиш ти и прежде писалите по-горе

, ето и мойте "пет стотинки" за делото:
- съдейки по номерата на релсите (НО?) , разкарай правите участъци в късата част от правоъгълната форма на макета - просто сложи максимално голями радиуси за завойте - ще стане перфектно трасе и мост (над реката).,чрез гъвкави (флекс) релси.
- обмисли как да "разкараш" отрицателния наклон от "-4,5"! Разбирам , че той в съчетание с положителния наклон отзад, ти помага да разчупиш нещата и превземеш заветното междуетажно ниво, но при ширина от 1,74 на макета , за наблюдателя (той и управляващ макета) който би седял пред гарата, този отрицателен наклон ще му "помага" да губи цялата прелест на влака по това трасе, защото переспективата ще го смалява още повече. Има възможност да вдигнеш задните трасета на +9 без да имаш отрицателни наклони от пред и същевременно ще подобриш видимостта отзад при тези 1,74 м!

.
- на твое място, бих "пуснал" две стрелки на задната част на голямото трасе за изчакване/разминаване на влакове или тъй нареченият "размЕнен" коловоз.
- същото бих направил и на една спирка по второстепенният участък (вътрешния овал) със същата цел. Така само с два размЕнни коловоза на заден план ще имаш удвояване на интензивността за движение (което не е задължително да се прави всеки пък при каране на влакове де.....
Такаа, имам и още един въпрос - на каква програма е правен чертежа, че е много прегледно и по своему приятно красиво?

Ще си позволя да метна снимката тук...?
