Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
SBB и всички други железници в Швейцария
Vlado:
Ще стане ама... друг път! :spiteful: Виж, че наште не виждат по-далече от носовете си и се работи на парче, без ясна стратегия и цели. Но бъдещето е светло... ще знаете! :good:
liro4605:
--- Цитат на: Vlado link=topic=2767.msg61416#msg61416 date=1307693051 ---Ще стане ама... друг път! :spiteful: Виж, че наште не виждат по-далече от носовете си и се работи на парче, без ясна стратегия и цели. Но бъдещето е светло... ще знаете! :good:
--- Край на цитат ---
Влади по този повод само да вмъкна.
Като обикалям из музейте в страната обичам да си снимам разни фрази.
Тази е една от любимите ми
niki:
--- Цитат на: liro4605 link=topic=2767.msg61413#msg61413 date=1307691371 ---Ники доколкото съм гледал за влаковете под Ламанша натоварването става както при тез
http://www.youtube.com/watch?v=Pk_VkDuem0c&feature=related
странично.Не се налага да се "отваря" челната греда на вагона и както каза рампата е стационарна.
--- Край на цитат ---
Именно, аз съм минавал от там, с една изложба, колегите с камиона, ние с мойта кола.Разликата е , че за коли вагоните са затворени, влизаш им изотзадзе, и караш до последната кола.През, 4 коли май, се затварят едни врати/на пода бяха обозначени местата за паркиране/ и си стоиш в колата по време на пътя. Цялата операция с товарене, разтоварване и път е около час/ не се усеща влизането и излизането- имам пред вид наклона. Докато си седях и разглеждах, имаше брошури. Казвам го ,защото нали се говореше, че били се разминали- нищо подобно, просто ,,тръбите са 3- по един за всяка посока, железопътен, и между тях един авариен пешеходен.Но с една дума страхотно съоръжение и невероятна организация.П.П. нямаше да имам щастието да го видя ако не беше много бурно морето/имахме резервация за ферибота. :drinks:
niki:
--- Цитат на: Vlado link=topic=2767.msg61416#msg61416 date=1307693051 ---Ще стане ама... друг път! :spiteful: Виж, че наште не виждат по-далече от носовете си и се работи на парче, без ясна стратегия и цели. Но бъдещето е светло... ще знаете! :good:
--- Край на цитат ---
Гледа ли сутринта министъра беше в блока по бтв- до 2013 година незнам колко си милиарда, само за реконструкция на трасетата, от 2013, нов подвижен състав, като първо били спалните вагони, зашото там било най- зле положението
pach:
Не беше министъра, а Пенчо Попов - директора на БДЖ.
2 милиарда лева за "релси" както каза водещата по БТV - щото и се видя
много сложно за изговаряне НКЖИ! ;) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
А Пенчо ще купува (или вече са купени - не го видях цялото интервю) 30 нови спални вагони (не втора ръка).
Но подчертано нови и нямащи нищо общо с "ония" дето още ги търси съда.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия