Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

SBB и всички други железници в Швейцария

<< < (96/216) > >>

gregary:

--- Цитат на: j.k.kolev link=topic=3861.msg78824#msg78824 date=1338642083 ---Колеги обърнете внимание на цената на Ае 8/8:
http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-4-005001-59947-0-0-0-29-5-2-0-gatt-gb-h-0/ein_produkt.html
Мисля, че си заслужава :good:

--- Край на цитат ---

Отново е актуален!

Jospen:

--- Цитат на: liro4605 link=topic=2767.msg48023#msg48023 date=1288439797 ---Като почитател на електровозната тяга много ме кефи прехода им.А именно прескачането на дизеловата тяга като такава.Неказвам че нямат дизели но те са малобройни.В БДЖ работата е била на косъм да стане по същия начин но неотвърдилите се ел инжинери в онези години не са могли да се преборят.Като се замисля само как нашите са маали с лопатите като щури а швейцарица си е карал крокодила и това през 30-40те и усмивката ми е на устата.Яко експериментиране с ел тягата и резултата е на лице.Re 460 уникална машина с уникални технологий която братята германци неможаха да преглътната и с корупцията на Сиеменс затриха Швейцарската Локомотивна Фабрика SLM.
http://www.youtube.com/watch?v=wk8uHPrFB0c
Не ми е известно и до днес да е произвеждан локомотив с раздвижени оси в талигата.
Отделно за красотата на природата и жп съоръженията просто няма какво да се говори.
Същите мисля да публикувам в темата по етапно.

--- Край на цитат ---
Разкажи нещо повече за SLM,стана ми интересно.Каква е тази схема със Сименс?Аз си мислех,че тези машини са производство на Adtranz,сега собственост на Bomardier.Доколкото знам те купиха Adtranz от Daimler(поправи ме ако пиша глупости ;D).Освен това бих искал да знам дали Re460,финландските Sr2,както и норвежките El-18 идентични ли са?

Jospen:

--- Цитат на: ankar link=topic=2767.msg48025#msg48025 date=1288441182 ---Именно уникалността на тези железници е, като че ли, причината да са толкова харесвани.liro, ти спомена ,че дизеловите локомотиви са слабо застъпени, такива обаче все пак има.Моля те дай малко повече инфо и за тях ! :drinks:

--- Край на цитат ---
За съжаление,не съм ходил в тази страна,но като гледам клипчета...а за спиращите дъха гледки да не говорим.Иначе като гледам дизеларките май ги ползват основно като маневрени

Jospen:

--- Цитат на: BateYavko link=topic=2767.msg48215#msg48215 date=1288638692 ---Хубава тема сте отворили, браво!
Добри са им влаковете, няма спор. С часове съм стоял по линиите и гарите да ги зяпам. Само...да не се качваш на тях щото...Женева - Сейнт Гален...200 франка билетчето, точно на половина е пътя с кола. Обаче ако искаш да плащаш - знаеш за какво, в някои има и интернет, и т.н.

--- Край на цитат ---
Супер,завиждам ти благородно  ;D.Чувал съм и японци да изказват суперлативи за швейцарските влаци,а както знаем те са добри железничари.Иначе мечтата ми е да се кача на Glacier Express,като и да се возя на Bernina-та от Tirano до St.Moritz,ама...за сега не се очертава такава възможност :(

Jospen:

--- Цитат на: pach link=topic=2767.msg48375#msg48375 date=1288775490 ---Мдаааа, наистина са красоти!!!
И си абсолютно прав че България има подобни пейзажи...
Иначе май все пак отговора е "депутатски" - някой от снимките струва ми се че са от "Бернина" а тя не беше ли теснолинейна?
Или пък бъркам... :scratch_ones_head:
Но знам един човек (Миро може пък и да ги имаш... :hi:) дето с нетърпение ще чака да прехвърля видеокасетката ми с петте серии за швейцарските железници в електронен вид през компютъра. Имам точно тези пет от  тринайсетте серии на " Железопътни приключения из Европа".
 :prankster: ;D ;D ;D

--- Край на цитат ---
Теснолинейна е Бернината,1м междурелсие,ако не се лъжа.Напиши в търсачката на YouTube fuhrerstands mitfahrt(или пък cab ride,все тая)Tirano-St.Moritz или просто Bernina express,или Glacier express и се кефи.Аз не мога да отида до Швейцария и се задоволявам с това ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия