Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
SBB и всички други железници в Швейцария
bdz43r:
Далеч по-приятно е да гледаш Glasier-а отстрани, а да пътуваш с редовните (и празни) влакчета на всеки час.
Немците е нормално да ги е яд, защото Швейцарската железница е голяма хапка, пък си произвежда всичко сама и то на доста по-високо ниво.
Jospen:
Ами има логика наистина,това си е голям жп пазар.Като гледам немците вече са се настанили по трамвайните им трасета със сименс комбино и бомбардие флексити.Аз не разбирам,не знаех,че швейцарската техника е по-качествена от немската
pach:
На вниманието на SBB-феновете.
Попаднах на едни хубави чертежи - дано да ви вършат някаква работа.
:hi:
--- Цитат ---Der NPZ Domino der SBB
Anfang der 1980er Jahre bestellten die SBB je vier Prototypen von Trieb- und Steuerwagen RBDe 4/4 2100-2103 und Bt 50 85 29-34 900-903 mit unterschiedlicher Farbgebung («Kolibri») zur Bildung von neuen Pendelzügen (NPZ) für den Regionalverkehr. Nach Auslieferung dieser Fahrzeuge 1984 wurden bis 1995 insgesamt 126 Trieb- und Steuerwagen in vier Baulosen in Auftrag gegeben, je sechs davon als Zweifrequenzfahrzeuge. Im Gegensatz zu mehreren Privatbahnen, die zum selben Zeitpunkt ebenfalls neue Pendelzüge beschafften, verzichteten die SBB auf neue Zwischenwagen.
Typenskizze des INOVA-Niederflur-Personenwagens von Bombardier in der 1./2. Klass-Version mit WC.
Typenskizze des INOVA-Niederflur-Personenwagens von Bombardier in der 2. Klass-Version ohne WC.
--- Край на цитат ---
Коет още рече:
В НДК Domino SBB
В началото на 1980 г. SBB е поръчал четири прототипа на двигателни и управляващи вагони модели RBDe 4/4 2100-2103 и Bt 50 85 29-34 900-903 с различна цветова схема ("Hummingbird") за събирането на нови влакове включвани (НДК) в регионален трафик. След доставката на тези превозни средства 1984-1995 години, общо 126 моторни вагона и такива с кабина за управление се съчетават в четирите секции за влак , като за шест от тях се знае че са и двучестотно захранвани превозни средства. За разлика от няколко частни железници, които също са придобили нови влакове включени в същото време, то SBB отказват закупуването на нови междинни вагони.
Чертеж на тип INOVA с нисък под, пътнически Bombardier вагон комбиниран 1-2 класа, версия с тоалетна.
---> http://www.eisenbahn-amateur.ch/pdf/3EH-217885%20---%20WIP_AB.pdf
Чертеж на тип INOVA с нисък под, пътнически Bombardier вагон от 2-ра класа - версия без тоалетна.
---> http://www.eisenbahn-amateur.ch/pdf/3EH-226517-0001_---_WIP_B_ohne_WC.pdf
;D
emilchaushev:
http://youtu.be/a7s4D4VAlug
Когато изтока среща запада за да създава швейцарски модели. Детайлите имат значение. Вижте технологията на производство
IKAR:
Да не повярваш как прецизно работят младите китайки и китайци.....
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия