В началото тръгва по "нормална" релса (без зъбната рейка) на 1,00 мин.
После почва изкачването като преди това зацепва именно в зъбната рейка.
На 1,23 мин все още е нормално - вижда се къде почва рейката.
На 1,25 мин пуска парата та не се чува самото зацепване.
На 1,40 мин обаче вече много добре се чува добавеното тракане (върху звука от 1,23 мин).
и малко по-нагоре скърцането май е пак по рейката (за това не съм сигурен като не виждам от долу лока).
И ми е интересно машиниста (или помощника) какво глЕда отдолу, висейки на стълбата (2,35 мин).
Клипчето е много приятно - заснелият го, добре се позиционирал (май на степенката на първия вагон)
и дето се казва "пряко участва" във всичко при пътуването, включително и погледа от моста надолу към
ледниковата река (рекичката изровила якия овраг на 4,05 мин). И самото влакче с това "кралско синьо" много е готинко!!!
Любопитно на 9,25 мин при разминаването - какво е това накрая на насрещното (кралско червено),
влакче с лок F.O.4 - сякаш ми се счува дизелче там?

А пейзажа там е просто убийствен!!!!

Въобще цялата железница е супер за макет - във втората гара след лекото спускане, си имат обръщателче (10,35)
английска стрелка и дизелов лок (10,56)...
перфектно за моделиране - перон, скат с храсти, скала, подпорен зид и реката под него (11,08)
водоподаващ кран (11,15), депо в горния край на гаричката (11,30)
тунел с врати (13,20),...абе всичко как си трЕбе!!!
Като си помисля - тази линия е строена да върши работа, преди да стане атракционна...а сякаш за атракция е предвидена!!!
ПРекрасен кадър на крайната гара - ръчния обръщател (16,00), синьото парно и из зад него се показва едно симпатично дизелче - все едно е режисирано в Холивуд!!!

Какъв "макет" само - на 17,28 мин и от 17,40 мин ->.
Красота, чистота, чист въздух, прекрасни пейзажи и .... направо ме възнася някъде
