Тонка,Re 460 няма дизелов аналог.
Колеги обърнете внимание на цената на Ае 8/8:http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-4-005001-59947-0-0-0-29-5-2-0-gatt-gb-h-0/ein_produkt.htmlМисля, че си заслужава
Като почитател на електровозната тяга много ме кефи прехода им.А именно прескачането на дизеловата тяга като такава.Неказвам че нямат дизели но те са малобройни.В БДЖ работата е била на косъм да стане по същия начин но неотвърдилите се ел инжинери в онези години не са могли да се преборят.Като се замисля само как нашите са маали с лопатите като щури а швейцарица си е карал крокодила и това през 30-40те и усмивката ми е на устата.Яко експериментиране с ел тягата и резултата е на лице.Re 460 уникална машина с уникални технологий която братята германци неможаха да преглътната и с корупцията на Сиеменс затриха Швейцарската Локомотивна Фабрика SLM.http://www.youtube.com/watch?v=wk8uHPrFB0cНе ми е известно и до днес да е произвеждан локомотив с раздвижени оси в талигата.Отделно за красотата на природата и жп съоръженията просто няма какво да се говори.Същите мисля да публикувам в темата по етапно.
Именно уникалността на тези железници е, като че ли, причината да са толкова харесвани.liro, ти спомена ,че дизеловите локомотиви са слабо застъпени, такива обаче все пак има.Моля те дай малко повече инфо и за тях !
Хубава тема сте отворили, браво!Добри са им влаковете, няма спор. С часове съм стоял по линиите и гарите да ги зяпам. Само...да не се качваш на тях щото...Женева - Сейнт Гален...200 франка билетчето, точно на половина е пътя с кола. Обаче ако искаш да плащаш - знаеш за какво, в някои има и интернет, и т.н.
Мдаааа, наистина са красоти!!!И си абсолютно прав че България има подобни пейзажи...Иначе май все пак отговора е "депутатски" - някой от снимките струва ми се че са от "Бернина" а тя не беше ли теснолинейна?Или пък бъркам... Но знам един човек (Миро може пък и да ги имаш... ) дето с нетърпение ще чака да прехвърля видеокасетката ми с петте серии за швейцарските железници в електронен вид през компютъра. Имам точно тези пет от тринайсетте серии на " Железопътни приключения из Европа".