И пак сме на път.Пътуваме през красиви местности,то други няма.Скучно е само в десетките дълги тунели,но и там не е,ако си малко технически грамотен започва да те впечатлява подредбата в тях.Гледката от междуградските пътища е прекрасна
http://picbg.net/u/67849/60155/799180.jpghttp://picbg.net/u/67849/60155/799181.jpghttp://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799182Снежни върхове
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799183красиви езера(малко се вижда с градчето на брега му,така е в движение)
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799184И няма,няма равнини като тепсия
http://picbg.net/u/67849/60155/799185.jpgВ една такава равнина гледам и търся линия,появяват се стълбове и оп един двуетажен направо прелита.Беше в далечината и не снимам,оп обаче още един Re450 какъвто не видяхме от близо,оп един Flirt,и още един.Минаваме надлез и линията върви вече с нас,движение обаче няма.Това което се вижда е,че успоредно върви и 1000мм
Завод на Холцим по трасето кара пред очите ми да са едни чудеса в H0m
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799186Няколко километра по-напред сме на гара Kuhr.Паркинга е малко на високо и отваря гледка към кабината на един маневрен дизел право пред мен
http://picbg.net/u/67849/60155/799187.jpgНабутал е тук тези вагони явно за някаква ревизия
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799188Тук всичко е подредено просто,както си му е реда
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799189Както при малките,така и при големите
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799190Вървейки по перона намирам отговор на един задаван си от мен въпрос,а той е „Кой произведе командните вагони с кабина на Re460?“
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799191Гарата е много добре организирана,за кои ли път нещата са тук така?От едната страна е 1000мм тръгваща в две посоки с много възможности за маршрути.До тях коловозите на 1435мм и въпреки,че гарата е крайна те не са.Тръгваме след един 4/4 и го намираме набутал състава си на гаражни коловози след пероните
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799192В страни от него някогашни халета на депо сега вече не ползвани и с демонтирана контактна мрежа.Коловозите пред халетата се ползват за гаражни явно.Загледахме се,че ревизията на маневрените локомотиви е от 2013г
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799194Обратно към гарата.Тази платформа над нея е автогарата
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799193От всеки перон има връзка,която служи и за надлез между пероните.
http://picbg.net/u/67849/60155/799195.jpgТук заварвам два двуетажни Flirt ,нещо любимо
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799196и любимият лик на съвременен фон
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799197Пред самото гарово здание от улицата тръгва 1000мм за към Ароса,редом с автобусите на града.Сега се хващам,че не съм го щракнал.
И така посетихме още една забележителност от където тръгва легендарният GLACIER.
Тук на гарата до него виждам един лок който от много време ме впечатлява в 1000мм
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799198Както и един мотрисен,чиято муцуна,когато се появи педи време много ми допадна
http://picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=799199Тръгваме си от тази гара с хубави впечатления и спомени отправяйки се към височини на Алпите покорени от железница.