Автор Тема: Темата на liro  (Прочетена 137432 пъти)

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #180 -: 02 Септември 2011, 10:48:31 »
Прощавай колега но нещо не мога да се съглася или може би имам пропуски.Ще се радвам да науча нещо ново ако не е така.Вагона е от този тип
http://4rail.eu/swe/swe_gc_rd2nr1069_1_sweden_2010_L.jpg вижда се малко но си е типично скандинавски
http://4rail.eu/swe/swe_sj_coach_b9nr5343_stockholmscentral_21_2007_L.jpg
Не съм засичал в интернет пространство такива вагони да имат ОВВ но може и да е мой пропуска,предварително ти благодаря обаче понеже докато се рових намерих ето тези снимки  :give_heart:
http://4rail.eu/swe/swe_hectorrail_161nr105_31_hallsberg_2009_L.jpg

Не знаех че има вариант на електровоз в кош на Нохаб
 http://4rail.eu/swe/swe_museumrollingstock_solna_2009_L.jpg

Снимките са от този сайт http://4rail.net/reference_sweden_gallery1.php
Няма да се учудя ако имат и такива вагони ОВВ имайки предвид че имат някой от тези серий локомотиви на ASEA
« Последна редакция: 12 Септември 2011, 00:40:00 от liro4605 »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12384
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Темата на liro4605
« Отговор #181 -: 02 Септември 2011, 11:22:37 »

Коша не е на NOHAB...по-скоро прилича на него но е май нещо американско...
 :hi:
Интресува ме нещо повече за този локомотив и оператора "Green Cargo"????
(ако може някакво по-подробно инфо ...пък дори и на ЛС)

щото имам такъв вагон на този оператор (и още май ще взема, че мнооого ги харесвам).
Май ще спретвам нова композиция евентуално (то в ТТ този лок  :scratch_ones_head: май сам ще трябва де си го правя  :sarcastic:)

Loco-motion

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #182 -: 02 Септември 2011, 12:20:04 »
Hector Rail Class 161
http://www.hectorrail.com/docs/br161.pdf

Това е горния синия локомотив на Хектор Рейл. Тази компания е собственост на норвежко семейство милиардери. Основно превозват товари със собствен подвижен състав, но отдават под наем локомотиви на частни пътникопревозвачи, които имат вагони, но нямат локомотиви. А Грийн Карго е самостоятелна компания възникнала от отделянето на товарните превози на Шведските железници от компанията-майка. Не знам дали са раздържавени.

Чета сайта им на шведски. Пише че дъщерни фирми на Грийн Карго са:

Green Cargo Logistics
Създадена на 1.11.2010г. Разполага с 230 000 кв.м. складови помещения и 13 бази в Швеция и Копенхаген

Nordisk Transport Rail

Hallsbergs Terminal AB
Акционерно дружество на Грийн Карго и община Халсберг. От 1.9.2003г. освен контейнерното пристанище включва и разпределителна гара Халсберг.

Освен тях Green Cargo има акции в

DB Schenker Rail Scandinavia A/S и SeaRail
« Последна редакция: 02 Септември 2011, 12:42:29 от Loco-motion »

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Re:Темата на liro4605
« Отговор #183 -: 02 Септември 2011, 12:35:46 »
Ето линк към темата с вагона-някъде по средата на страницата-мнението е на VESO
http://www.lokforum.com/viewtopic.php?t=519&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

А ето и снимка на вагона отблизо.Снимката е на Весо от Локфорума

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #184 -: 02 Септември 2011, 13:25:01 »
Това е съвсем друг вагон.Има такива в SBB.Аз лично имам няколко такива.Забележи че разликата е голяма.

Loco-motion

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #185 -: 09 Септември 2011, 12:50:24 »
Здравейте. Пускам това тук, защото не се ориентирах в тема за Дойче баан и лиро ми каза, че не е проблем в такива случаи да пускам тук, а и сметнах, че ще ви е интересно. В момента съм на обучение за журналистическа работа, ще се специализирам във военно-промишлени теми и транспорт. И шефката ми праща за обработка една статия, която гласи:

60 neue Züge! Bahn will Winter-Chaos verhindern (60 нови влака! Железницата иска да избегне зимен хаос)

Сега нямам време, но по-късно ще преведа статиите, излязоха много интересни неща. Относно въпросните 60 не ми стана ясно дали това са 60 мотриси ТАЛЕНТ 2, които ДБ е купила и до момента са извън експлоатация, или сега ще ги купува. При всички положения към средата на декември 2011 трябва да са в експлоатация за новото разписание. Основен проблем през 2010г. не бил техническите неизправности, а липсата на резервен подвижен състав.

Доколкото разбрах от статиите шефът на ДБ е бесен, защото Сийменс още не са доставили серия от 17 ICE-3 Веларо, а от производителя се оправдават, че забавянето е за допълнителни тестове след като такава мотриса счупила ос (?) на Централна гара Кьолн (nachdem ein ICE im Kölner Hauptbahnhof einen Achsenbruch hatte)

http://www.manager-magazin.de/images/image-162375-galleryV9-jfri.jpg
« Последна редакция: 09 Септември 2011, 15:18:47 от Loco-motion »

Loco-motion

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #186 -: 09 Септември 2011, 14:59:24 »
И ето още от същия оператор:

Бърз и безопасен: първи снимки на новия ICE

http://www.bild.de/reise/fotos/deutsche-bahn/fg-17805378,cid=17805380.bild.html

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #187 -: 09 Септември 2011, 15:44:57 »
 :lol: Това влак ли е или сладкарница !!! :haha:

br185

  • Trade Count: (19)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 534
  • Рейтинг: 4
  • HO 1:87/всички епохи без I/DB,OBB Велико Търново
Re:Темата на liro4605
« Отговор #188 -: 10 Септември 2011, 20:57:39 »
Цитат на: Loco-motion link=topic=2780.msg64840#msg64840 date=1315569564
И ето още от същия оператор:

Бърз и безопасен: първи снимки на новия ICE

http://www.bild.de/reise/fotos/deutsche-bahn/fg-17805378,cid=17805380.bild.html
Отвътре ми допада но отвън... На старите дизаинът беше по-добър (по-красив може би е по точно)!

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #189 -: 12 Септември 2011, 00:40:54 »


Нова новиничка  :ok:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Среща, която плануваме от доста време ,а времето все не ни достига.Така и се случи, когато я осъществихме.
Грегари беше в очакване да види нещо, което му предстои да има и то съвсем скоро ,но все пак трепнеше. http://bgphoto.net/photos/37794/o634514561133079864.jpg
По погледа му, когато ни посрещна разбрах, че хобито и SBB са нещо, което ни свързва силно и така ще е и занапред.Казвам, когато ни посрещна, защото имам предвид, че аз бях със семейството си, а и когато ни откара в малкия рай, който е сътворил отсреща стоеше той и неговото семейство.Посрамувахме се, поопознахме се, хапнахме, пийнахме, но на нас двамата нозете ни не стояха мирни.Искаха да ни отведат в едно място, което домакинът е сътворил, за да си говорим за хобито или  по -скоро да замълчим пред него  и да му се наслаждаваме. http://bgphoto.net/photos/37794/o634514561197142364.jpg
Безспорно темата беше SBB ,загатваше се за DB ,OBB ,но само се загатваше.Парната  и дизелова тракция съответно бяха “отсвирени”, все пак това е SBB!Новаторите в пантографната тяга.Насладихме се на гъвкавостта на КРОКОДИЛА!Обсъдихме темата Hupac. http://bgphoto.net/photos/37794/o634514561281517364.jpg
 Времето напредваше.Както бях писал някъде другаде “..часовете станаха минути..”.Искаше ми се времето да спре.Не посмях да се задълбоча в снимки , за да не изпусна истинските моменти.BLS беше също дискутирана като втори по важност оператор в Швейцария.
 Докато ние с домакина си карахме влакове и не спирахме с въпросите си един към друг, другата част от семейставата ни също не скучаеха.Децата ни се оказаха “наборки” и искаха ние големите да направим така, че да се срещнат пак.http://bgphoto.net/photos/37794/o634514561087298614.jpg  Съпругите  ни пък си пиеха кафе на тераската, без въобще  да ги подозираме за какво си говорят. http://bgphoto.net/photos/37794/o634514561223704864.jpg
 Всеки беше намерил своя рай.
На мен лично не ми се искаше да свършва.Между дискусиите и разтворени кутии кипеше живот. http://bgphoto.net/photos/37794/o634514561306673614.jpg
Хобисти, събирайте се!
Това е посланието, което мога да отправя след тази среща.
Благодарности към домакина! http://bgphoto.net/photos/37794/o634514561167767364.jpg



 Крокодилско кафе без коментар!
« Последна редакция: 12 Септември 2011, 21:20:32 от liro4605 »

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1711
  • Рейтинг: 159
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re:Темата на liro4605
« Отговор #191 -: 12 Септември 2011, 21:50:44 »
Искрено Ви завиждам приятели! Повече такива срещи да има!  :hi:
Миро, когато му пристигна на Грегари ето това:

Имах възможността да го видя преди него и сновях около кутийката, а един мискинин искаше да ме бие през пръстите. Помня и радостта му в очите и усмивката на лицето когато си го получи в Терасата.
Поздрави от Бургас! :drinks:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12384
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Темата на liro4605
« Отговор #192 -: 13 Септември 2011, 08:28:34 »
Хубави хора, хубави оператори (влакови ...не телефонни),
хубави модели, хубави часове....май всичко може да се каже с една ...хайде да е с две думи!!!
МНОГО ХУБАВО!!!!!!
 :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #193 -: 27 Септември 2011, 11:52:26 »


Гара Пловдив-разпределителна погледната от едно от тепетата.
В основата на снимката се вижда "вдигнатата" Товарна гара.На мястото на буйната растителност бяха коловозите.Освен този кран имаше още 4 .Дядо ми "лека му пръст" работеше на един от тях,а за седях при него на площадката на крана и се радвах на влаковете.
 По горе на снимката където свършва зеленината и почват житата минава линията за Бургас правейки един голям завой.Направо пък продължава линията към Свиленград(не се вижда на снимката)Селото което се вижда в далечината е Крумово.Там 1ва линия се разклонява към Асеновград.
 Всичкия вагонен парк който се вижда не е на 95% в движение.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Темата на liro4605
« Отговор #194 -: 30 Септември 2011, 11:25:12 »
По този начин се транспортират вагоните до фабриката на Либхер краи Пловдив.
http://www.reissweb.net/images/f20730g.jpg
http://www.reissweb.net/images/bd0026g.jpg
http://www.reissweb.net/images/bd0022g.jpg
http://www.reissweb.net/images/f20728g.jpg