Не съм Алеко и не мога да пиша като него, но ще ви покажа някои неща през моя поглед при едно от пътуванията ми.Всичко е толкова зелено от тези дъждове, че всеки път с радост тръгвам на път.Влакът е сутрешен.Слънцето пече ли пече и още ненадалеч от Пловдив ни спират, за да изчакаме закъснелия насрещен влак.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095395933750.jpg Това е моят влак.Баба Шкода е начело -не си знаеща годините ,но пък много"бясна"-"силата си не знае"

Ето го и отсрещния.Най-накрая идва и ние можем да потеглим.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095445465000.jpgНе мога да не се загледам по маковете преди Чирпан.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095470308750.jpg На гара СЗ се срещаме с един любимец на много от нас.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095558590000.jpg Тук в този район рядко ще се види необработвана земя, което радва окото.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095584215000.jpg Само да попече така още малко и каква красота ще е сред тези слънчогледи! Кривата преди гара Кермен, останала така от времето на Хирша, е едно от местата, където може да погледнеш назад и да се насладиш на природата и влака.С мъка си спомням за товарните влакове- дълги, дълги, та още по- кеф да ти стане.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095615933750.jpgВинаги съм се кефил на самотни дървета в полето, даващи отмора на някои трактористи.Това тук не пропускам да го загледам при всяко едно преминаване и през всеки един сезон.Сега и тук като пораснат слънчогледите ще е голяма гледка.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095651246250.jpghttp://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095682340000.jpg Тук пък се вижда част от старото трасе преди удвояването на линията преди Карнобат.Каменният водосток е уникален ,но не можах да го уловя хубаво с фотото.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095713746250.jpgСега сме тук, а отсреща байрчето ни чака, за да навлезем из дебрите на Стара планина.Първо обаче ще трябва и да минем през гара Карнобат, която е точно пред нас.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095737183750.jpg Преминаваме покрай разпределителния й парк и на фона новата годзила на ДБ Шенкел.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095768433750.jpg Опити да го вкарам в кадър и двата неуспешни.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095887496250.jpg http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095945933750.jpg Тук вече сме след Карнобат.Острата крива след гарата ни запраща право срещу полите на Балкана, а все още двойният прав път ни насочва право към него.Оттук сега мога да видя мястото, където бяхме преди десетина минути.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745095991558750.jpg Красотата на България не свършва.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096031715000.jpg Вирчета, язовирчета, рекички и зелено, мнООООООго зелено.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096087183750.jpg Тук излезнали от графика по ред причини, този път ние чакаме насрещния влак.Удвояването свършва засега до тук поради недовършения двукилометров тунел, работата по който отдавна спря ,въпреки че е прокопан на 70%, че може и повече.Влакът не спира по разписание и е взет на коловоз без перон.Маневрите на пушачите да слизат и да се качват ни разсмиват.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096124215000.jpg Тунелът е точно отсреща, където е насипа.Малко над него се вижда отсека, по която ще мине чаканият от нас влак.Там е и спирка„Тунела“ направена за слизащите работници някога.Сега влакът ще се извие по един дъъълъг"корем, за да дойде при нас. Гледката е като на макет.Ако бъде направен този тунел, ще отпадне цяла гара криеща се горе на хълма с името Подвис.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096177183750.jpg Спираме на РП Люляково и небето ми направи силно впечатление, та реших да го щракна на фона на релсите и зеленината.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096277027500.jpg Язовир Цонево през страничния прозорец.И пак зелено, зелено...
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096337496250.jpg Гара Аспарухово.Влакът е стъпил на нейните коловози, а дали някога ще стъпи на нейните бъдещи- никой не знае, но едва ли.И тук всичко е замряло от години и надали ще бъде направено някога.
Моста след гара Комунари
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096405308750.jpg http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096466402500.jpgЕдиният стар и красив от времето на построяването на линията, а ние- по бетонния нов от удвояването.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096543433750.jpg Налага ли ви се някога да търсите вхоТ ,то ще го намерите в автоморгата преди гара Дългопол.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096589840000.jpg Ето от къде идва тягата на нашия електровоз.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096620777500.jpgПресекли планината се спускаме към морското равнище и както се пее в една песен "...Е ЕЕ Е Е Е и замирисва на море...."
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096646558750.jpg http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096677340000.jpg http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096707183750.jpg Тук вече морето се вижда както и пристанеще Варна запад , до него е и девненският завод ,от където и името на това място"Долината на химията".
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096740777500.jpg Едно място, с което малко българи биха се гордяли.
Контейнерният терминал на пристанището
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096805465000.jpg Както и пристанището за насипни товари
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096833746250.jpg За тези места мисля ,че Ники Сираков по-добре може да разкаже.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096862652500.jpghttp://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745096896402500.jpg Тези две червени буболечки набутват серните цистерни за разтоварване.
На отсрещния бряг пък е застанал един малък ферибот ,чакащ обмена на вагони по палубата.
Тук малък рибарски катун на метри от линията и морето.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745097031558750.jpg Много изобретателна тоалетна над морето на четири кола.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745097158121250.jpg Това е товарът слязъл от ферибота, чакащ на претоварната станция на Газтрейд.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745097218121250.jpg Маневрата трябва да е прецизна, инак ще скакат вагоните в морето

Приятно е да се пътува край морето, но и много разсейващо.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745097357183750.jpg http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745097390621250.jpg На места е голяма джунгла
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745097430933750.jpg http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745097525777500.jpg На Варна запад ни посреща точното уголемение на 86 001
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745097565308750.jpg Подминаваме го с мръсна газ и Варна вече е на един раз.
Тук на гараж виждаме едни изоставени красоти от близкото минало. http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745097961246250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098048277500.jpg Ято гълъби посреща майстора пристигнал във Варна навреме не заради друго, а заради един облог за две бири.
На влизане в депо ,понеже вагонното и локомотивното са успоредни ни посрещат унгарчета дошли на море и то ето с какво.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098083121250.jpg http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098108433750.jpg http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098136558750.jpg Надникнах вътре, без да нахалствам и какво заварвам-чистота и комфорт
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098201715000.jpg Естествено веднага се сещам за кой? Ами за Влади хикса.

Вагонита съоръжени с електромагнитна спирачка, ама не изолирана както на някои наши. http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098324371250.jpg
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098421558750.jpg От тук отиваме да поспим, че нощният на обратно ни чака. Естествено преди това ще пием по една бира с майстора докарал влака навреме благодарение, на който можех да пощракам.
Поспахме, но в главите ни е само едно -мракът и трите светлини, които ще ни водят през него по обратния път. http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098547027500.jpg
Навръщане поех управлението и нямаше много време за снимки добре, че баба Шкода пак преварваше времето и тук -там щраках по нещо. http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098526402500.jpg Долината на химията със своята димна нощна завеса.
Тук вече сме прехвърлили Балкана и на гара Карнобат бум на конкуренцията.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098630308750.jpg Изредиха се де що има частни превозвачи.
Гара Зимница нощем и фотото поставено на перона
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098682027500.jpg Това е и обратният влак
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098765465000.jpg Вече сме на гара Ямбол и намираме "заспалата Диана" чакаща да се съмне ,за да тръгне.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098901715000.jpg До нея "баба Меца", разкъсва тишината на нощта с рева си на компресори, ни чака да заминем, за да потегли след нас.Много пъти си казвам ,че това е откачена работа и се сещам как нормалните хора сега си спят по креватите в домовете.Е ,понякога са нужни и такива като нас, за да се движи светът.
На гара Нова Загора никой не спи.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745098968277500.jpg Дизела предава на електровоза-шенкерът чака на първа гара.Чакат ни с нетърпение да заминем и да ги оставим да работят.
Пловдив наближава, а клепачите вече потрепват за сън.Натежават чак за момент сигнала се размазва.
http://www.bgphoto.net/photos/37794/o634745099057808750.jpg Гараж и сега за нас започва нощта и някои ме гледат странно сутрин като им кажа:,, Лека нощ!''
Дано ви е било приятно с бригадата на влака за и от Варна.Не се старах да снимам технически, а напротив -да ви покажа какво вижда един машинист обикаляйки България.Снимките от плажа другия път

Не всеки вижда красотите на България ,но аз всеки път не пропускам да им се порадвам!
