Автор Тема: Коловозни развития на гари  (Прочетена 39330 пъти)

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #15 -: 13 Декември 2010, 12:57:53 »
Когато прелеза е ръчен е ясно, че трябва да се нареди с телефонограма на прелезопазача да го охрани. Друг е въпроса, че гаровите прелези (било то ръчни или автоматични ) така или иначе са обвързани с осигурителната техника в гарата по такъв начин, че ако не са спуснати бариерите не може да се отвори редовен влаков или маневрен сигнал. Това важи и за междугаровите прелези близо до гара, които ако не са задействани не може да се отвори изходен сигнал. При автоматични прелези в нормална ситуация на прелезопазача не се нарежда нищо. Напомнителния характер на тази табела влиза в сила когато има повреда в осигурителната техника или автоматиката на прелеза. Тогава влаците се движат с писмено нареждане ( обр. ІІ-А ) връчено от чиновника на лок. машинист, а маршрутите се нареждат ръчно и се нарежда на прелезопазачите да охраняват прелезите ( в зависимост от характера на повредата) като отговорността за безопасността на движението се поема от чиновника. Има и пломбиран бутон за изолиране на обвръзката м/у прелеза и ОТ, който се ползва пак при някой повреди и в този случай също трябва да се нареди на прелезопазача с телефонограма. Бре, много дълго стана това - спирам.

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #16 -: 13 Декември 2010, 20:51:30 »
Цитат на: TANO link=topic=2788.msg50768#msg50768 date=1292237873
Когато прелеза е ръчен е ясно, че трябва да се нареди с телефонограма на прелезопазача да го охрани.

Че то останали ли са още такива прелези?

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1014
  • Рейтинг: 261
    • bgrail.info
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #17 -: 13 Декември 2010, 20:54:16 »
Не само, че са останали, ами са и много.
В това влизат и прелези с електрически бариери, но управлявани ръчно от прелезопазач.

br185

  • Trade Count: (19)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 534
  • Рейтинг: 4
  • HO 1:87/всички епохи без I/DB,OBB Велико Търново
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #18 -: 13 Декември 2010, 22:27:35 »
Цитат на: Mixy link=topic=2788.msg50789#msg50789 date=1292266290
Цитат на: TANO link=topic=2788.msg50768#msg50768 date=1292237873
Когато прелеза е ръчен е ясно, че трябва да се нареди с телефонограма на прелезопазача да го охрани.

Че то останали ли са още такива прелези?
По четвърта линия в участъка Горна Оряховица-Русе поне половината прелези са такива. Не мога да покажа снимки, но мога да изброя някой от тях:
-на 150-200м след изхода на гара Горна в посока Русе;
-преди спирка Раданово (при движение в посока Русе);
-два прелеза разположени преди и след гара Полски Тръмбеж;
-на изходните стрелки на гара Бяла (при движение в посока Русе);
-в междугарието Долапите-Русе има ръчнозадвижван прелез изграден на пресечната точка на жп линията с третокласен път свързващ Долапите с първокласен път Е85 (Велико Търново-Русе).

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #19 -: 22 Декември 2010, 14:55:47 »






















Схемата е без схема на база Калояновец


Тази част от голямата схема е бившата Сточна гара която вече е разтурена.

Общо взето това са всички гари в участъка Пловдив-Карнобат без гарите Зимница и Церковски.
« Последна редакция: 22 Декември 2010, 15:45:51 от liro4605 »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12291
  • Рейтинг: 1318
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #20 -: 22 Декември 2010, 15:07:14 »
Невероятно!!!
Темата ти Миро (liro) става и за заглавие "В помощ на моделистта"!!!
 :hi: :hi: :hi: :hi:
Изкуши ме да те питам нещо (и съответно да пиша тук):
Случайно да имаш някъде ... :search: схемата на бившата софийска гара "Сердика"?
То едва ли има някаква вероятност, но понеже страшно ме вълнува и събирам всички материали за нея, ще те помоля
ако имаш нещо (каквото и да е ...дори преразказани спомени от колеги) да го споделиш с мен.
 :hi: :hi: :friends: :clapping: :clapping:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #21 -: 24 Декември 2010, 01:06:41 »
Колега Лиро, би ли дал гара Карнобат в по-едър мащаб - ако е същата големина снимка, да е поне от 2 части, или направо обща снимка, но с повече пиксели, че не се вижда много добре най-дясната част, която ме интересува.
Тенкс!

nilfe

  • Trade Count: (75)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 955
  • Рейтинг: 15
  • H0 Епоха 1, 2, K.P.E.V. DRG - ВАРНА
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #22 -: 24 Декември 2010, 17:27:02 »
Някой случайно да има гаровото разпределение на Варненската гара, и на лок депото с въртящата маса.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #23 -: 09 Януари 2011, 19:08:29 »
Съжалявам за закъснението,но все пак ето:

Така добре ли е?

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #24 -: 16 Януари 2011, 16:40:11 »
Цитат на: liro4605 link=topic=2788.msg52086#msg52086 date=1294592909
  ...
Така добре ли е?

Супер е, вече се вижда коя стрелка каква е!! Мерси!

Тая гара май е единствената у нас с двойни трасета в 2 посоки, други има ли, не се сещам?
-------------

А на глухите коловози горе само преди 15 години, колко парни локомотиви имаше ......
... в това число и 2 от лодките с най-големи номера и сини табели - 15.275 или 274, а може да е бил също и 267 ...

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #25 -: 16 Януари 2011, 17:06:53 »
 ;D Гара София.2но към Подуене,Подуене разпределителна ,Волуяк,София север,Захарна фабрика.

MakMakoB

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #26 -: 18 Януари 2011, 09:53:11 »
Колеги, а някой случайно да има скица на коловозното развитие на гара Разград и гара Търговище? Благодаря предварително.  :drinks:
« Последна редакция: 19 Януари 2011, 11:23:29 от MakMakoB »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12291
  • Рейтинг: 1318
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #27 -: 15 Септември 2011, 16:28:05 »
Мдаааа... :scratch_ones_head:

          ...датата е 01.07.2011...
          ...гарата е Франкфурт...


          ...файла е в PDF...
          ...интересното е след 5-та стр!!!

http://www.deutschebahn.com/site/bahn/de/geschaefte/infrastruktur__schiene/netz/netzzugang/dokumente/Bahnhof/SNB/F/FF__NBS.pdf

          ... схема на коловозното развитие...
          ...заедно със сигнализацията...
          ...има дори дължината на всеки (номериран) коловоз в метри!!!

ПРиятно "четене"!!! ;)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5548
  • Рейтинг: 637
  • Красотата е в детайла!
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #28 -: 15 Септември 2011, 17:02:08 »
Хайлелебожкеле...  :swoon:

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
Re:Коловозни развития на гари
« Отговор #29 -: 15 Септември 2011, 17:45:44 »
да ви споходи такъв макет да правите.... :)