И моята вече се вписва в 440.Пилнах това-онова и стана 
Все пак моята бе незадвижена,не знам има ли значение!?
Сега може вече да се вписва и на по малък радиус.Проблема би в това че,задната част на блендите на всяка талига-към центъра на лока,опираше в коша,а предната не.При завой на 440 задната част допираше първа ,предната не,получаваше се напрежение и някой от колелата се повдигаха във въздуха.Самият локомотив също леко се надигаше ;DМного внимателно разгледах конструкцията,сравних с книжката,нищо не бе сбъркано.Просто конструктивен недостатък.Как реших проблема!Обръщайки лока с колелата на горе, забелязах че при сглобено положение,между блендите и колелата има просвет около 2 мм.Реших да го обера.За тази цел разделих двете части на блендите и отрязах от мъжкото и женското краче по малко,след като ги събрах остана съвсем малък просвет.Така двете половинки на блендата се прибраха една към друга.Тази част от блендата,която допираше до коша също и свалих по около 1 мм с пилене.И последното което ми пречеше ,бяха щангите и техните стойки,тези които от едната страна на коша сочат напред,а от другата,към неговият център.Внимателно,с нагряване ги изкривих леко навън,защото опираха в лагерните капачки на колоосите.Така постигнах пълна свобода на вписване и в радиус 440,дори и има аванс.
Друго нещо което промених от вчера,бе да заменя Пиковското моторче с две от електрическо огледало от автомобил.По едно за талига.Недостатъка на Пиковското , бе в малката мощност,ниски обороти и шум.Сега локомотива стана по-бърз,по-мощен и по-безшумен.Като цяло останах изключително доволен

Дано съм бил полезен!