Автор Тема: За колко време един лок ускорява до 100 км/ч и спира (пример V100)  (Прочетена 2519 пъти)

760mm

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Интересува ме за V100, но понеже няма такава информация - поставям въпроса общо (естествено ще е с неточен отговор при това положение):

За колко време (средно) един локомотив (дизелов, маневрен/магистрален) ускорява изолиран до 100 км/ч по равен терен?

И за колко най-бързо може да спре (при нормални условия)?

Питам с оглед да си настроя реалистично моментума след, като настроих максималните скорости при маневра и стандартно.

760mm

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Или с други думи, какви са РЕАЛИСТИЧНИТЕ настройки за Acceleration/Deceleration на моментума?

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1012
  • Рейтинг: 257
    • bgrail.info
На този въпрос има само един възможен отговор: Зависи от локомотива.
Не вярвам някой тук да може да каже със сигурност конкретно за V100 подобен параметър.
Ускорението е функция на теглителната сила, която зависи от милион неща.

Спирането при екстрено задържане със 100 км/ч най-често е 400-600 м, което в мащаб НО прави 3-7 метра. Ясно е, че не е добра идея да настроиш твоя модел да спира 7 метра, същото се отнася и за ускорението, така че настройките си ги правиш да ти харесва на теб как тръгва и спира.

gregary

  • Trade Count: (37)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2035
  • Рейтинг: 1421
  • SBB, BLS, RhB, DB, БДЖ
   Приятелю Светлин, не влагам нищо лично,но смятам че не е редно да отваряш нови теми за въпроси заключавайки с един или два отговора и да отваряш тема след тема.Според мен логично е да зададеш тъкива въпроси в подходящата такава: http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,312.0.html
  Извинявай,забележката не е моя работа ,но искам да си кажа мнението и го направих. ;) :yes:




















760mm

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Благодаря за забележката! А за настройката - аз го бях направил да ускорява до 100 км/ч за 1 минута и да спира за 30 секунди; но явно мога малко да ускоря процеса на спиране.

Мисля, че е ок - в крайна сметка с F4 се прескача моментума и човек може да си тръгва и спира както пожелае; затова ми харесва моментума когато работи да е настроен така, че да отговаря на реалността. Така машината се чувства много по-тежка и се налага повече да се предвижда къде искаш да спреш.

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Ако му туриш две тухли 4-ки отгоре, ще увеличиш времето колкото е реалното   :sarcastic: