Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

За теснолинейката Септември-Добринище

<< < (26/46) > >>

emilchaushev:
Още една новинка

Спира се провеждането на търга за продажба на теснопътни товарни вагони в БДЖ
 
Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Росен Желязков разпореди на заместник-министър Велик Занчев, в качеството си на председател на борда, да предложи на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ“ ЕАД да спре провеждането на повторен търг за продажбата на теснопътни товарни вагони. Търгът бе планиран за 30.11.2018 г.

Мярката се налага до удостоверяване на икономическия ефект, който би имал обявеният търг за продажбата на 359 броя вагона от посочения тип.

mitko0888:

--- Цитат на: mitko0888 link=topic=2846.msg113579#msg113579 date=1542814362 ---Ново, ново - колко да е ново.

Такъв търг с тайно наддаване имаше на 17.08.2018, с повторен търг на 30.08.2018. Тогава се продаваха 370 вагона. Не ги следя и не знам какво е станало, но сега са обявени 359. Значи може би 11 вагона се продадени през лятото. Не виждам да са намалили началните цени. Който иска да следи такива обяви - по-добре тук, от първоизточника, а не от разни литературни изяви.

--- Край на цитат ---

Да си допълня мисълта: Такъв търг беше обявен и в края на 2016 година. (това подчертаното може да се кликне или пипне, за да се види оригиналната обява). Тогава вагоните за продан са били 342.

Как пък 23 месеца никой не се обади за тези вагони. Обявите са публични, намират се много лесно. Защо ли сега се вдига шум за тях? Много мразя такива работи!

bdz43r:
11 вагона наистина са продадени, ако не се лъжа на румънци, които ще ги ползват по някаква тяхна теснолинейка.
Това не променя обаче факта, че поне половината от обявените вагони не съществуват физически. Както и да ги броя, повече от 160 не мога да изкарам.

emilchaushev:

--- Цитат на: mitko0888 link=topic=2846.msg113596#msg113596 date=1542903859 ---Да си допълня мисълта: Такъв търг беше обявен и в края на 2016 година. (това подчертаното може да се кликне или пипне, за да се види оригиналната обява). Тогава вагоните за продан са били 342.

Как пък 23 месеца никой не се обади за тези вагони. Обявите са публични, намират се много лесно. Защо ли сега се вдига шум за тях? Много мразя такива работи!

--- Край на цитат ---

Митак тук въпроса е принципен. Първо никой не следи денонощно сайта на БДЖ кой какво прави. Второ сега колегите от сдружението за теснолинейката са го видели. А главното е защо БДЖ не им намери работа на тези вагони- защото някой трябва да работи в тази посока, да направи стратегия, да организира дейностите, да уговаря предприятия да позлват тази услуга и т.н., но те избират по- лесния вариант- продан и така няма вагони, нама проблем. В крайна сметка в БДЖ имам чувството че са останали само екселски специалисти без никаква пазрна мисъл как да се вадят пари. Защото наистина могат 4-5 вагона да ги преустроят в платформени пътнически с пейки, един два фургона пак с пейки, па да правят ученически екскурзии, а и база в Добринище имат където могат да правят нощувки, но въпроса пак опира в желанието някой да работи, да си размърда акъла как да вади пари, а това за държавни организации не е много характерно по нашите ширини.

jopeto:
Базата на БДЖ-то в Добринище, вече я няма. Тоест, продадена ! На който му се рови, да търси на кого и как. Същото важи и за базата в Кюстендил и други.  Ако разберете в тоя "холдинг" какви "квалифицирани кадри" има,  направо може да се хванем всички заедно за ръце с вас на някой перон, да се хвърлим дружно под някой влак, дето минава транзит! Дано е с 46-та серия, че тя е 120 тона и има повече колела, та да се свърши бързо.  Не знам, какво се чудите толкова на тия събития ?!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия