Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts

Начални стъпки в макета на gregary

<< < (14/29) > >>

pach:
Едно предложение от мен:

Не съм сигурен в размерите - дали ще "влезнат" в помещението?
Само на едно място съм ползвал радиус 425 мм (локовете минават  ;)).
Всички други радиуси , включително и в спиралите (едната е двойно с обратни наклони !!! :spiteful:),
са над 543 мм (Тi85145) а на много места са над 700/1500 мм.
Стрелките са 15 градусови на 866 мм.
Сиреч всичко е на основата на Тилиг-Елит!
Изключително удобно е още при проектирането да разполагаш с гъвкавите (флекс) релси!!!
Така съм успял да вкарам освен сравнително (за домашен макет) голями радиуси,
но и най-късите коловози по основните гари (за планинската спирка с отклониние ...за въглищната мина преди голямият виадукт - не съм проверил),
да са с полезна дължина 230 см (при общо 250/260 см - Грег, говорихме си за разстояния от гърловина до светофорор и от светофор до спрял локомотив!?!! ;)).
Има и река (езеро) с пристан за въглищата, до него пък е петролната база. мостовете са много атрактивни (особино виадукта)., но има и други изненади, като влизане в тунел и ...не знаеш къде точно ще "изкочи" влака, докато не го видиш в най-изненадващото място. Но все пак съм се постарал, повечето трасета да се виждат, за да се насладим на красотата на моделната железница. Гарите също могат да бъдат доразвити и още много по ландшафта и града...
Има доста още да се показва, но сега нямам време.
Утре (ако проявите интерес) ще кача на по-малки части отделните модули, гари и изгледи в 3D-визия (включително и полупрозрачни планини). И за спиралите може да обясня (при интерес), като сега само ще кажа че няма наклони над 3,2 промила (3,2/1000), като "масовите" наклони са и под 3 промила!!!


ПП.Частта със теснолинейката е груба, недовършена, но за това пък съм оставил достатъчно място за развитие на творческото ви въображение в долната (от снимката) част. Бих каза че може да се пресъздаде направо най-атрактивния участък от българската теснолинейка като този...

 :hi:

ПП.Внимание снимката е в доста голям формат!!!...но  просто и макета е ...огромен!!! :ok:

widowmaker:

--- Цитат на: pach link=topic=2849.msg52201#msg52201 date=1294758079 ---Само на едно място съм ползвал радиус 425 мм (локовете минават  ;)).

--- Край на цитат ---

Минават локомотивите на Флайшман, че са им скопени цилиндрите,
на Трикс ако са му монтирани предпазителите на буталните пръти иска радиус над 500мм:

gts.best:
 :good: Хубава схема е начертал Пламен------>професионална работа, но да попитам "Как ще се почистват релсите на подземните нива, нещо изключително важно и често срещано??" :this:

Поздрави

Жоро:
Дани, Григори е в V-та епоха, какви цилиндри, какви пет лева.

zazo:

--- Цитат на: widowmaker link=topic=2849.msg52202#msg52202 date=1294759984 ---
Минават локомотивите на Флайшман, че са им скопени цилиндрите,
на Трикс ако са му монтирани предпазителите на буталните пръти иска радиус над 500мм:


--- Край на цитат ---

Да бяха само трикс. Гаден проблем е тоя. И мен ме дразни много. Ама дето са казали хората не става хем *** до края, хем душата в рая.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия