Автор Тема: Музеен парен локомотив 05.01  (Прочетена 65085 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« -: 23 Март 2010, 14:31:47 »
Раздвижване в депо София или "Нови надежди", но не от Лукас:
http://90minuti.info/bgrail/forum/viewtopic.php?p=92083#p92083

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #1 -: 23 Март 2010, 15:24:12 »
Туй нищо не значи - днес по машината не се работеше.  :)

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 947
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #2 -: 23 Март 2010, 15:37:35 »
Няма смисъл да влизате в този "форум" и да четете на Мирчо Гандев (LionKingOne) измишльотините и глупостите. Вече и децата знаят, че на тоя му хлопа дъската - само савани, хиени и прочие бабини деветини. А и това, че можел да си прави каквото си иска, никой не можел да го командва, бил построил социализма и други глупости на търкалета. То и форума дори администратор няма, тъй като на последния вече не му се занимава, всичко в него е изтървано и оставено на автопилот. Този форум точно Мирчо Гандев го направи на кенеф,за което немалка вина има и зарязалият го администратор - той даде на това леке модераторски права, резултатите от което виждате какви са.

Иначе дано наистина има развитие, но много се съмнявам при сегашното трагично и ставащо все по-лошо дередже на БДЖ.
« Последна редакция: 23 Март 2010, 15:46:31 от IKAR »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #3 -: 23 Март 2010, 15:43:39 »
За форума не съм съгласен - въпреки изцепките на някой хора - има двама, трима които се стараят да го държат чист... но липсата на админ определено е пречка.

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 947
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #4 -: 23 Март 2010, 15:51:44 »
Така е. Затова изпратете Гандев в Банановата република и всичко ще си дойде на мястото. В тази връзка знаеш форума за градски транспорт - имаше един НИКИ от Варна, дето дълги години лъжеше наляво и надясно, че е шофьор и че е личен приятел на шефовете на Транстриумф - щели такива автобуси да купят, онакива да купят, а накрая се оказа, че е някакво 14-годишно пичлеме. Съответно Калин го изгони. Е, и Гандев е същото такова пичлеме, само че на 65 години, но май страда от същото заболяване.....Ама хайде стига оффтопик.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #5 -: 23 Март 2010, 19:58:22 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=1380.msg38339#msg38339 date=1269350652
Туй нищо не значи - днес по машината не се работеше.  :)
Ще видим, ще видим! Ще поразпитам от тук, от там и ще доложа какво съм научил. Може пък и да има надежда... Все пак 05.01 ми е любимият бг парен лок и ще се интересувам до дупка за състоянието му. :)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2727
  • Рейтинг: 236
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #6 -: 23 Март 2010, 22:00:58 »
Е състоянието му хич не е цветущо - дупка в котела от близо 5 години насам и липси по движението.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #7 -: 24 Март 2010, 09:13:55 »
Проучването ми даде резултат - има желание за възстановяване на 05.01, като сегашното изваждане на машината е с цел да се определи състоянието й и какви липси има и после с оглед калкулирана сума необходима за ремонта, одобрение от "Вазов" и превеждане на необходимите средства, да се пристъпи към така лелеяното от години възстановяване. Дано този път има развитие, макар че като гледам колко "но"-та има, съм лек песимист. Ама все пак...  :victory:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #8 -: 20 Април 2010, 14:49:35 »
Добра новина!
Има заповед за възстановяване на 05.01! От петък започват да я работят. :)

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1703
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #9 -: 20 Април 2010, 14:58:08 »
Vlado, имаш ли снимка на самия локомотив 05.01 да я видя?  :yes:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #10 -: 20 Април 2010, 15:19:04 »
05.01

Автор: mgirginov

Повече снимки: ТУК и ТУК
« Последна редакция: 20 Април 2010, 15:45:33 от Vlado »

optron

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 347
  • Рейтинг: 5
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #11 -: 20 Април 2010, 23:38:36 »
Ау!!!  :blink: Тя възстановима ли е? Поне на външен вид изглежда доста ... лошо ...
Напомнете им да сложат свирка накрая! ;)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5538
  • Рейтинг: 631
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #12 -: 21 Април 2010, 09:21:56 »
Възстановима е! Независимо че, според запознати, от 30 години седи навън под дъжд и пек, е възстановима. Котелната проба е добра, а другото се прави.
« Последна редакция: 21 Април 2010, 10:52:37 от Vlado »

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #13 -: 21 Април 2010, 09:48:45 »
А щитовете и са нещо като Вагнерови, ама не точно,а?  :no:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #14 -: 21 Април 2010, 10:13:06 »
Мене ако питаш, би било най-добре да се направи каквато е била като нова, т.е.:

1) да се махнат тия щитове и да се направят вагнерови крила - няма нещо по-красиво от това

2) да се махнат парапетите отстрани - направено много по-късно и не е типично за нашите и за германските локомотиви - за руските и американските - да, но техните железници са от друг тип.



Типични български крила - малки (ниски и къси), с един ръб на сгъване, съвсем като BR 02 DRG - най-вероятно от там е гледано навремето, но така или иначе, това са българските крила!
« Последна редакция: 21 Април 2010, 10:25:20 от CaLLlo »