Автор Тема: Музеен парен локомотив 05.01  (Прочетена 65417 пъти)

Coltrane

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #15 -: 21 Април 2010, 10:16:30 »
Ще и бъдат поставени отново "вагнер" щитове, така както е изглеждала при доставката!!! :yes:
А що се отнася до лошия външен вид, нека това да не ви притеснява, локомотивът е напълно окомплектован а и котелът му е идентичен с този на 11 -та серия. Така че, каквото не му е наред може да се намери на местна почва.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #16 -: 21 Април 2010, 10:29:31 »

Имам чувството обаче, че на снимката горе е локомотив 09.01, а не 05.хх, вие какво ще кажете?!

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #17 -: 21 Април 2010, 10:36:59 »
Те го те на с оригинални крила:





Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1651
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #18 -: 21 Април 2010, 10:42:36 »
Цитат на: CaLLlo link=topic=1380.msg39917#msg39917 date=1271834971

Имам чувството обаче, че на снимката горе е локомотив 09.01, а не 05.хх, вие какво ще кажете?!
Не май, ами да.

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #19 -: 21 Април 2010, 10:57:48 »
Да това е Деветката с 4- осния тендер т. е. така както е била най-накрая. Щото след преустройството през 1933г отначало е била с триосен такъв.

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #20 -: 21 Април 2010, 11:16:40 »
А по въпроса с парапетите, кога и защо са почнали да ги слагат? Признавам че мен ме дразнят.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #21 -: 21 Април 2010, 11:23:40 »
Доколкото знам е зает съветският опит, който е изисквал наличието на парапети за по-голяма сигурност при обслужването на машината по време на движение.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #22 -: 21 Април 2010, 12:34:06 »

Някои наричат парапетите "анти водка", което само по себе си е достатъчно красноречиво - кога, кой и защо ...

Навремето за 01.23 уж бяха обещали да ги махнат още при възстановяването, но така и не ги махнаха до ден днешен.
-----------------
Владо, ако искаш пиши на админите в другия форум, да оправят грешката 05<->09 и без друго снимка на 09.01 не откривам в него.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #23 -: 21 Април 2010, 13:29:56 »
Писах вече! :) Дано ми обърнат внимание. :)

Coltrane

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #24 -: 21 Април 2010, 13:35:29 »
Що се касае до "парапетите", колкото на 01.23, толкова и на 05.01. Да се надяваме поне, че ще върнат Вагнер крилете. Макар че с парапети или без, важното е, че ще се движи на собствен ход!

Coltrane

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #25 -: 21 Април 2010, 13:47:58 »
И ще е единствената реставрирана "дрилинг"  машина в България. Представете си само какъв забравен звук ще чуем  :yahoo: в размер 3/4 - истински ЖП валс, на живо!!!

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5546
  • Рейтинг: 636
  • Красотата е в детайла!
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #26 -: 21 Април 2010, 14:05:56 »
Ще подпитам за крилете и парапетите и ще споделя.  :hi:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1014
  • Рейтинг: 261
    • bgrail.info
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #27 -: 21 Април 2010, 14:10:58 »
03.12 също е Drilling и има вероятност да стане по-рано.

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #28 -: 21 Април 2010, 14:24:16 »

За хубав дрилинг звук в такт 3/4 ще трябва да изчакаме "баба Меца", но не 46.03, а Шварцкопф-ката 46.13 ... и 100 вагона отзад ... дано сме живи да видим и чуем!

 :drinks:

Coltrane

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Музеен парен локомотив 05.01
« Отговор #29 -: 21 Април 2010, 15:21:46 »
Тук си прекален оптимист. Независимо че става въпрос за уникални машини изключително български /цялата серия 46 и цвилинг и дрилинг/.  Идеята за момента е да се реставрират основно пътнически локомотиви с конструктивна скорост от 60км/ч нагоре за атракционни пътувания. Реставрацията на исторически единици подвижен състав, независимо от тяхната уникалност, явно ще почака. Аз лично си представям, че по-скоро бихме видели някоя 14-ка да пуфка отколкото Баба-ти МЕЦА!  :sarcastic: