Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Музеен парен локомотив 05.01
KRAKOMOBILA:
Допълнена е текстовата част за 05.01
http://www.railwaymodeling.com/bgrailways/museum/05.01/index.html
Както и са добавени още нови фотоси към допълнителната галерия
http://www.railwaymodeling.com/bgrailways/museum/05.01/addgal.htm
KRAKOMOBILA:
05.01 вече е с боядисан тендер (зелен) и с добавени червени лайсни към него. Сложени са никелирани дръжки върху будката, започва монтажа на вътрешното движение - като сега се слага лагера. Табелките са готови и след боядисването им предстой монтаж. Общо взето машината добива вид - и в началото на декември месец и предстоят проби под пара (пу, пу - да не и е уроки). :hi:
widowmaker:
--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=1380.msg49343#msg49343 date=1289905131 ---05 е много специфична българска серия! ... Просто нямам идея за локомотиви-донори на части за БДЖ серия 05!
--- Край на цитат ---
Тонката да почва да лее чарковете от бронз, какво чака? :diablo:
:pleasantry:
KRAKOMOBILA:
Нови 14 снимки на елеминте и детайли изработени от ФАЕ София за 05.01 - в допълнителната галерия.
Tramway:
--- Цитат на: savi1990 link=topic=1380.msg49987#msg49987 date=1290869224 ---дравейте и от мен. В град Левски до депото се намира парен локомотив 17.68 както прочетох някъде из форума пак. През далечната 1970г. е сложен за паметник и реставриран, до тогава е бил на ход. Към ден днешен разбрах за съществуването му и го посетих. За жалост локомотива е изоставен на съдбата и природните катаклизми. Все пак има вид на по запазен. На табела пише че е произведен през 1923година и че е единствен модел в България. Ако наистина е така е много жалко да стои изоставен.
Имам идея да се изкара от ''храстите '' и да се сложи на видно място на гара Левски където реставриран да стане атракция на гарата.
--- Край на цитат ---
--- Цитат на: evrokoma link=topic=1380.msg49994#msg49994 date=1290878760 ---красива машина дано някой екземпляр от серията да се възтанови :drinks:
--- Край на цитат ---
--- Цитат на: Vlado link=topic=1380.msg50009#msg50009 date=1290937312 ---Машината е на единия лъч на торното в депото и най-вероятно затова е още читав. Все пак там не може да влиза всеки, се надявам. За съжаление обаче от слънцето, вятъра и дъжда няма кой да го пази и състоянието на лока е плачевно.
--- Край на цитат ---
Машината хич не е в добро състояние - след изваждането й от експлоатация нито е минавала ремонт, нито е консервирана, даже и една тенекия на куминя не са й турили и не са изринали въглищата от тендера. Бутала, цилиндри, шибъри, движение са обхванати от тежка корозия. Само външно една баданарка й е теглена. Другата машина от серията - 17.01, която до м.г. беше в музея в Р, е в още по-тежко дередже. И двете са опоскани много. Котелната стомана много вероятно да са окаже негодна, или даже и да е годна, котелът на 17.01 може да бъде използван само още 2 години, на 17.68 - 13 години. Немислимо е възстановяването им за движение, освен ако не ги пратят в Майнинген, където ще ги направят чистак нови срещу около половин милион евро за всяка. Или пък в Ческе Веленице или Интерлок Пила, където може и по-евтино да излезе.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия