Автор Тема: T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann  (Прочетена 14193 пъти)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #15 -: 10 Януари 2011, 12:09:18 »
Васко (vaskopf) е човекът, който трябва да ти даде акъл.  :yes:
« Последна редакция: 10 Януари 2011, 13:36:00 от Vlado »

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #16 -: 10 Януари 2011, 13:29:54 »
Проблемът е, че в този случай не е използван червяк,
от там идва по-големия шум от предавката.
Този тип задвижване при новите им локомотиви не се използва вече.
Не е чак толкова трагично положението,
но сравнено със задвижванията на другите фирми е чувствително по зле.
Те обаче използват червяци. Всичките локомотиви, които имам са така.
Предавка, използваща червяк има голямо съотношение,
при обичайно използване на зъбни колела с поне 16-20 зъба,
съотношението е съответно 1:16-20. Червякът обикновено е монтиран на оста на мотора.
При това положение зъбните колела работят при доста по ниски обороти
и шум определено няма.

Иначе винаги съм смятал, че Флайшман е класа точно в задвижването,
но явно това не се отнася за всички типове техни трансмисии.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #17 -: 10 Януари 2011, 13:35:48 »
Като й сложиш звук, точно след 5 минути ще си забравил за този проблем...  :good:

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #18 -: 10 Януари 2011, 13:36:24 »
Ако ще си със старият мотор - имаш два варианта:

1.Моето решение - http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,114.msg40323.html#msg40323
2.Досега рових за линк....  :blush2: В ибея продават плочка, като я гледам е от гетинакс, с втулка за роторчето и четкодържачи.Не беше скъпа, изолира четките от корпуса.  :good:
Първият вариант не е лош - аз вече трети лок правя.
Обаче ако имаш възможност, сменяй гадните предавки ведно с шибания мотор - и моите бръмчат като за световно, но не ми се "кашлят" и затуй кинти.  :hi:

Апропо, изолирането на корпуса от колоосите ми се видя чутовно упражнение, а и май бяха само от едната страна изолирани от осите, а от другата - не.Тоест, трябва да се правят втулки в рамата, абе изобщо трудна работа а и разправията е повече.Като се вписва в завой ще опира и странично, тоест, трябва и странична изолация, която ще ограничи радиуса на завоя, в който машината се вписва.  :yes:
« Последна редакция: 10 Януари 2011, 13:42:47 от XRISTO »

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #19 -: 10 Януари 2011, 13:43:07 »
Локомотивът е 2006г.
Оригинално моторчето си е с нужната плочка :)

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2446
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #20 -: 10 Януари 2011, 13:48:28 »
Е, извинявай, че споделям опит,който явно няма да ти е от полза в случая.  :blush2: Просто не виждам на снимката, пък и то на снимка трудно се разбира.Сега като видях SMD - тата и разбрах, че греша.Ама явно само затова са се сетили - предавките и моторът са си същите.Поне като ги гледам.  :hi:

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #21 -: 10 Януари 2011, 14:27:39 »
Аз затова качих пълноформатни снимки - да се вижда :)
Да, сменили са само капачката на мотора, другото не е по различно от старото производство.
Абе преглъща се, но си задавам въпроса защо фирмата, която продаваше локомотиви до преди няколко години
доста по-евтино от конкуренцията, скочи в зоната на здрача с цени над 300 евра.
За какво да ги даваме, при положение, че метални брава или трикс са в пъти по добре като качество?
А са същите пари...
Новият T16 не изглежда зле (но има какво да се желае още!), но е 300 евра, а отливката на корпуса е предишната и задвижването му е същата порнография като на стария...
тук е трансмисията

« Последна редакция: 10 Януари 2011, 14:29:41 от widowmaker »

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #22 -: 10 Януари 2011, 14:34:30 »
Като гледам трансмисията на твоя лок не е по различна от  тази на един BR80 само че в мащаб 1 а в него къде-къде повече място ама на все същата работа така че явно не е само твоя и при тозиза който говоря масата е на корпус респвктивно полужителния полюс ако е на аналогово управление поне капачката на мотора с четкодържателя е пластмасова и изолирана от корпуса

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #23 -: 14 Януари 2011, 13:04:29 »
Днес получих орлите за локомотива - поръчах ги, понеже УВ лампата ми е строшена,
а и при такива размери е нужно да се ползва шаблон на технически филм, а не такъв на разпечатка.
Мога само да адмирирам производителя, перфектни са!


widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann
« Отговор #24 -: 13 Март 2011, 09:23:57 »
Да драсна някой ред в тая тема, че нещо я зарязах, а развитие реално има, но финала ще е като се прибера от китай.
Понеже производителят, както е видно на снимките от предната страница, не е ползвал нищичко, с което да закрие световода за предните светлини
(от което се получи ефект на добре осветен навес под локомотива след като монтирах много ярки, топло-бели светодиоди), се наложи да изрежа парче от старата ми
карта за мили на Луфтханза, което да изтъня, боядисам и залепя върху световода и така да "затъмня" отдолу локомотива. Като писах преди, че евреите са го оставили постен отвътре,
имах и това предвид - отдолу си свети и то доста силно, тъй като световодите са голи, а котела с будката са реално отворени от към рамата.
Залепих и едно парченце алуминиево фолио, точно под светодиода, така елиминирах разсейките при задния светодиод в посока надолу (там нещата около въглищарника са по добре направени заводски).
Остана да му туря декодер, но все още не съм приготвил звуковете, а и сега дилемата е, че есу извадиха 8 канална полифония във
версия 4 и смениха говорителчето с 4 омово...

Останаха да се турят само декодера и орлите... :




« Последна редакция: 03 Август 2011, 11:11:37 от widowmaker »