Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

T18 (86 4913) P.St.E.V. на Fleischmann

<< < (4/5) > >>

Vlado:
Васко (vaskopf) е човекът, който трябва да ти даде акъл.  :yes:

widowmaker:
Проблемът е, че в този случай не е използван червяк,
от там идва по-големия шум от предавката.
Този тип задвижване при новите им локомотиви не се използва вече.
Не е чак толкова трагично положението,
но сравнено със задвижванията на другите фирми е чувствително по зле.
Те обаче използват червяци. Всичките локомотиви, които имам са така.
Предавка, използваща червяк има голямо съотношение,
при обичайно използване на зъбни колела с поне 16-20 зъба,
съотношението е съответно 1:16-20. Червякът обикновено е монтиран на оста на мотора.
При това положение зъбните колела работят при доста по ниски обороти
и шум определено няма.

Иначе винаги съм смятал, че Флайшман е класа точно в задвижването,
но явно това не се отнася за всички типове техни трансмисии.

Vlado:
Като й сложиш звук, точно след 5 минути ще си забравил за този проблем...  :good:

XRISTO:
Ако ще си със старият мотор - имаш два варианта:

1.Моето решение - http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,114.msg40323.html#msg40323
2.Досега рових за линк....  :blush2: В ибея продават плочка, като я гледам е от гетинакс, с втулка за роторчето и четкодържачи.Не беше скъпа, изолира четките от корпуса.  :good:
Първият вариант не е лош - аз вече трети лок правя.
Обаче ако имаш възможност, сменяй гадните предавки ведно с шибания мотор - и моите бръмчат като за световно, но не ми се "кашлят" и затуй кинти.  :hi:

Апропо, изолирането на корпуса от колоосите ми се видя чутовно упражнение, а и май бяха само от едната страна изолирани от осите, а от другата - не.Тоест, трябва да се правят втулки в рамата, абе изобщо трудна работа а и разправията е повече.Като се вписва в завой ще опира и странично, тоест, трябва и странична изолация, която ще ограничи радиуса на завоя, в който машината се вписва.  :yes:

widowmaker:
Локомотивът е 2006г.
Оригинално моторчето си е с нужната плочка :)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия