Автор Тема: Нещо интересно в нета  (Прочетена 167143 пъти)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #150 -: 24 Август 2017, 15:21:42 »
Това им харесвам на музейните макети - пускат моделните влакове с много вагони, почти или направо  като реални композиции!!!
В първата част от Сан Диего, влака с петте локомотива начело
е с повече от 40 (+/- че се обърках) вагона...струва ми се зърновози.
От друга страна точно американските голи макети ( не че всички американци правят Гранд Каньон) много не ме кефят с ландшафта си.
Този ме впечатли и с позиционирането на части от него в периода
1930-1950 година!!!
 ;D

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1703
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #151 -: 26 Август 2017, 07:20:58 »
Railway EXPO 2018

More than 15 international railway exhibitions related to infrastructure, equipment and rolling stock and covering Europe, Asia Pacific region, Africa, Central Asia and Middle East.

The largest international railway exhibition InnoTrans 2018 – significant event of the railway industry!

More than 12 Ukrainian infrastructure and industrial exhibitions, where the main customers of railway production will be attending, including metallurgical, agricultural, mining, petrochemical and transport industries.

The booklet of Railway EXPO 2018 project — http://expo.rws.in.ua/…/uplo…/2017/08/RailwayEXPO2018-EN.pdf

4000 copies, two languages (English, Russian)

Removing the language barriers.

Adaptation of your existing advertising projects to the markets
of former USSR countries.

Advertising product focused on foreign markets.

Annual advertising campaign including various methods of creating information environment around your goods and services.

Participate in the international railway exhibitions on the pages of our magazine!



Повече от 15 международни железопътни изложби, свързани с инфраструктурата, оборудването и подвижния състав от Европа, Азия -  тихоокеанския регион, Африка, Централна Азия и близкия изток.

Най-голямата международна железопътна изложба innotrans 2018 - важно събитие на железопътната индустрия!

Повече от 12 украински инфраструктури и промишлени изложби, където основните клиенти на железопътната компания ще присъстват, включително металургични, селскостопански, минни, нефтохимическата и транспортни индустрии.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #152 -: 27 Август 2017, 01:02:22 »
Филма е стар, документален...или рекламен...
Обърнете внимание след 4.00 Мин!!! ...коя ли година са го правили!?
Truck/Train
https://youtu.be/vP3w9gAYwls
« Последна редакция: 27 Август 2017, 01:07:13 от pach »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #153 -: 29 Август 2017, 15:33:05 »
"Шинкансен" в САЩ!!!
До 2023г. трябва да свързва Хюстън с Далас:
https://youtu.be/gPOQg2D0otY

Пусните му японци - имат желание и за останалите проекти по
Сан-Франциско  - Лос Анжелис
Ню Йорк. -  Вашингтон.
Тампа - Маями
И т.н.
 :hi:

ПП....пустите му японци - вижте коя телевизия има 30 минути "железопътни новини" там!? :nyam:.  (NHK!!!) :hi:
« Последна редакция: 29 Август 2017, 15:35:12 от pach »

Old Boris

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 360
  • Рейтинг: 165
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #154 -: 01 Септември 2017, 20:57:30 »
Едно много полезно и практично приложение на нашето любимо хоби, Ха наздраве, момчета :pleasantry: :drinks:
https://www.facebook.com/thisisinsidertravel/videos/1916601362000357/?hc_ref=ARQrzvCoSFdqPSgyxViQFfD3_f2Z8oNSq4HTzJgERBOChkoYHhhGNTc2ZrqkLUXyTq8

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #155 -: 03 Септември 2017, 10:00:52 »

0| 397 |03.09.2017
Атина ни превръща в геополитическа дупка с нов жп проект
.
Проектът за бърза жп връзка между Егейско море, Черно море и Дунава на практика обрича на смърт коридор №8. Стойността на проекта само от гръцка страна за бърза жп връзка между Егейско море, Черно море и Дунава ще е в рамките на 4 млрд. евро, заяви гръцкият министър на транспорта Христос Спиридзис пред медии.

Меморандумът за изграждане на жп коридорът ще бъде подписан в Кавала от премиерите на двете държави.

Само че ограничаването на разбирането за нова жп връзка на Балканите само до транспорта е палиативно и не води до лечение на старите болки на полуострова ни. Към този извод ни насочват плановете за свързване на гръцките пристанища Кавала и Александруполис с Бургас и Варна, а след това и с Русe.

 

Кой има полза от този проект, известен като Sea2Sea? Колкото и елементарно да звучи, това е само Гърция, посочва БГНЕС. Защо? Защото тази сложна геополитическа гръцка игра цели „закачането“ на цяла Северна Гърция – от Солун до Александруполис, за българските черноморски пристанища. Така от Солун – преминавяйки през цяла Македония и Западна Тракия – товарите ще стигат до рогчето на българо-турско-гръцката граница, където се намира Свиленград. Досега Атина бягаше от това. Но сега иска с един куршум да удари два заека: да развие собствената си територия покрай Егейско море от Солун до Александруполис, завъртайки на север до Свиленград и да го използват като международен коридор. И да привлекат за себе си, което не е лошо, инвестиции за северните си пристанища Кавала и Александруполис.

 

София не настоява пътят да се резне. Това става от Солун направо като се стигне до Комотини, през Комотини до Подкова, а след това е ясно. Разстоянието между тяхната най-северна ж.п. гара – Состис, и нашата най-южна – Подкова, е 42 км. Още преди 30-тина година е разработван такъв проект за свързване на двете жп мрежи – българската и гръцката – само с по 21 км нови железни пътища на територията на съответните страни.  Да, обаче къде остава Александруполис? Ами забравен, на гръцко-турската граница. Сега, с новата „мултимодална“ връзка ще бъдат постигнати няколко неща.

 

Първо, Александруполис става абонат за наливане на фондове и развитие на региона около него. Второ, Северна Гърция използва българските черноморски пристанища като хинтерланд. И, трето, Sea2Sea слага кръст на коридор №8, който теоретично трябва да свърже България през Македония и Албания с Адриатическо море и Бургас и Варна да си кореспондират директно с „тока на италианския ботуш“. Ние какво правим? Вместо София да е ръководител движение на коридор №8, тя се превръща в стрелочник, изпълняващ заповедите на гръцки началник гара. И идващите през Гърция стоки получават директен достъп: а/ до българските пристанища на Черно море; б/ до Дунава и оттам – нагоре. Т.е. вместо стоките да минават през целия Балкански полуостров – Албания, Македония, България, те минават през Гърция и малко през нас. Това е просто една безмислица, която няма обяснение от българска гледна точка.

Защото транспортният коридор България-Македония-Албания е жизнено важен за нас от геополитическа гледна точка. Така стои и въпросът с Македония. С новата връзка и зачеркването на коридор №8 София на практика се съгласява стоките от гръцките средиземноморски пристанища да вървят през Македония към Белград и оттам към Европа. Т.е. крехко Скопие отново попада в клещите на своите „приятели“ Атина и Белград. Опираме до геополитиката, която винаги е целяла да направи от България геополитическа дупка. Заобикалят ни отвсякъде. Кой откъдето дойде, гледа да завърти нещата така, че или максимално да се облагодетелства за наша сметка, или изобщо да ни сложи кръста.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #156 -: 04 Септември 2017, 09:35:34 »
Статията всъщност преразказва една стара доктрина на Гърция,
описана в подробности още с началото си през края на 19 век и началото на 20-ти век. А е описана от доц.Джонев в книгата му " Македония в железопътната политика на България 1878-1919"!

Практически новото от тогава е, наличието на голяма част от железопътните линии и по коридор 8 и по гръцката част в опит за развитие на северна Гърция!

Знаете, че подписахме договор за довършване връзката с Македония през Гюешево, с краен срок 2025 г. Знаете, че голяма част от тази връзка съществува повече от 50 години. От политическата воля на Македония и от евентуалния наш натиск по въпроса, може строежа на липсващите 21 км от македонска страна ( май толкова бяха) да се изпълни за две-три три години дори при "балкански" темпове на работа и да обезмисли не само отпускането на тези 4 млрд. евро но и да обезмисли разглеждането на въпросния проект на сериозно.

Но има и още един съществен пропуск - не е вярно, че гръцкия коридор ще обслужва само Гърция. Както не е вярно че и коридор 8, ще е само в наша полза. Ползата и на двете страни би била, само от транзитните такси и малко повече работни места.
Но и двата коридора всъщност биха обслужвали изключително интересите на две от големите държави - Русия и Китай.

Руснаците от " време оно", се стараят както да " притежават" Босфора,
така и да имат железопътна връзка с егейско, адриатическо и съответно Средиземно море за свойте стоки които от край време текат към Африканския континент. А Африка тепърва ще става мега континент какъвто е по площ за сега само.
Китай като знаем, строи с усилени темпове железопътна линия по
" мотиви" от пътя на коприната, чрез който се подготвя окончателната стокова инвазия в Европа.

В крайна сметка бих казал, че е крайно време на Балканите да спрем да се делим. Трябва не само физически, но и психически да бъдем по обединени. Да превъзмогнем местния протектионизъм
и да схванем, че ако работим заедно ще и берем плодовете от стратегическото положение на Балканския полуостров също заедно.

Ясно е, че това не става за едно поколение, което още помни разказите на бащи и дядовци за войните по тези земи, но пък от друга страна не само младите българи и гърци ходят на плаж в Халкидики, ски на Банско и работа в Солун!!!

Съществения въпрос за коридор 8 е македонското (македонските) правителство да устои и прояви не само желание на хартия, но и на терен за реализацията на въпросната ж.п.връзка до Гюешево. За да има време като тръгнат стоките
по коридор 8, да сме готови и да удвоим линията съгласно нарастващия поток.

Останалото е бля, бля и прах в очите ни.

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #158 -: 08 Септември 2017, 23:21:49 »
Филм с название, почти като на нашият форум.
Впрочем имат ли всъщност рекорда на Гинес!? :spiteful:
https://youtu.be/-aQAOV6m7Yk
 :drinks: :hi: ;D

Едно е сигурно - прогонили са си много.добре автосцепките...
 :angel:
« Последна редакция: 08 Септември 2017, 23:26:50 от pach »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #159 -: 17 Септември 2017, 16:26:30 »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #160 -: 30 Септември 2017, 22:02:06 »
Виенски трамваен тракторен възел SP 1:87 H0
от 140,00 € * .. 160,00 € *


фирма ( или клубно общество)  "Fedes"... Австрия (струва ми се).
https://www.fedes.at

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #161 -: 02 Октомври 2017, 16:32:24 »
Един чешки макет в ТТ, който ме изкефи максимално. Има си и теснолинейка!
Особено това, че си карат изключително техен подвижен състав.
Нещо подобно би изглеждал и наш макет с БДЖ. Даже Faller Car
системата им е на автобуси Шкода ( хлебната) с ремаркета:
https://youtu.be/zyYVJXtBGCs
Е има и изключения, като "летящия хамбургер",
който внася известен колорит!

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #162 -: 21 Ноември 2017, 14:36:47 »
Паци , това в ТТ възможно ли е да се направи или серийно за по-полярния мащаб  ;D

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #163 -: 22 Ноември 2017, 11:13:59 »
https://www.facebook.com/CRRCGC/videos/1827490737278327/

Адрико, много як завод имаш... На кой по-полярен полюс е - източен или западен?  :haha: :lol: :spiteful:

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Нещо интересно в нета
« Отговор #164 -: 24 Ноември 2017, 09:56:12 »
Ако още не сте украсили елхата ето една идея:



Двойна спирала с Kato ONP Metrо Train в някакъв американски мол  ;)