Показаната от zazo система с 1 бретел (1/2 от двоен бретел :D) + английска стрелка и кръстовище , на практика осигурурява с минимални средства и средна площ чудесно разклоненията от двоен входен път.Осигурява се достъп от всяка входна стрелка WR или WL до три коловоза!!!По надолу условно север е горната част на екрана ви.
За WR това са - през G107/север към DKW и съответно от нея към R9/север или G231/север - тоест тук са два .
Третия за WR е през К30 - К15 право в R9/юг.
За WL също са достъпни три коловоза :
1.ви и 2-ри са през К30 в DKW от където съответно в R9/север или G231/север
и третия е през G107 - през К15 в G231/юг.
Идеята както казах е при двоен път освен достъпа до три коловоза от всяка входна стрелка , да имат общ коловоз в близост до евентуално основният перон.При гара с перон на север от R9/север което е І-ви перон , основен перон ще се води този между R9/север и G231/север (или ІІ-ри перон).
Тази система е приложима в този си вид и когато WR е входна стрелка от основно трасе . Тогава R9/север и G231/север осъществяват разменни коловози по основното трасе. В такъв случай третият път от WR към R9/юг се явява трети (може и глух коловоз) за "паркиране" или спирането за изчакване (ако не е глух) на товарен влак , когато по разменните коловози се разминават два пътнически влака.
В продължение на горното - WL се явява входна стрелка от второстепенно трасе което има достъп до по-преден коловоз спрямо гарата (пътя през К30 - DKW - R9/север го извежда на І-ви коловоз : съответно пътя през DKW - G 231/север го отвежда на ІІ-ри коловоз ) или пък "паркира" на G231/юг (ако е глух) а евентуално преминава транзит през гарата без да навлиза в основните коловози (през G231/юг ако не е глух)=
Това е възможно най-доброто развитие на тази схема от тези части.

Ако на мястото на К15 се сложи още едно DKW/юг става абсолютно пълноценна гара с четири коловоза достъпни от всяка от входните две стрелки WR и WL!!!
Те това вече е трепач !!!