Да ви кажа, за съжаление кризата удари здраво Троян.Сума ти фабрика обявиха фалити, а други съществуват на санитарния минимум.Ловеч не изглежда толкова засегнат, но той още от началото на прехода до сега се смалява стабилно като население, а гиганти като "Елпром" и "Балкан" съществуват с минимално количество работници.Така е с повечето фабрики тук.Просто се създадоха нови, по - малки естествено, на частници.
Пътникопотока през железниците е намалял драстично, защото из селата няма хора като едно време.Мангалите, с които се пълнеше обикновено влака не смятам да ги обсъждам, като навсякъде.Пък и те накупиха коли, за да могат да транспортират откраднатото.А се надявах да видя реставрираните парни локомотиви в Ловеч...

Обичаха за подобни пътувания Троян като крайна гара - има тунели, пътят е живописен, а и няма натоварено движение.А и не е електрифицирана линията - просто се връщаш години назад...

Гадна работа.Пък и на комшията жената е ръководител - движение, какво ще правят - не знам.

Те на онези тикви шефовете им акъла няма да им дойде, ама дано се уплашат от вълната на недоволство, която ще ги залее, та да се кротнат.

Малко оффтопик:
Ще взема да награбя фотоапарата за да нащракам цялата гара, пък и линията, защото ако я закрият - за нула време всичко ще се разграби.
А, Влади, сериозно се замислям и аз дали да не измакетирам копие на Ловешката гара - явно ще потъне в историята, та поне да я имам в умален вид.
