Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Електрически локомотиви
anubis:
--- Цитат ---(Image removed from quote.)
--- Край на цитат ---
Тази пък я правят Лилипут (от тази година) и също е добре пипната.
http://www.tee-usa.com/store/product35599.html
CaLLlo:
--- Цитат на: mitko0888 link=topic=3101.msg68553#msg68553 date=1323365799 ---E11 и Е42 се различават по редукторите, съответно от там - максимална скорост 120 или 100 км/ч, 100 / 140 kN. Съответно за пътници и за товарни влакове. Иначе ми изглеждат абсорютно еднакви. Правени са в няколко серии - три за Е11 и 4 сери за Е42, като почти всички от първите серии са с по две двойки жалузи, а следващите серии са с по три отделени жалузи. Има и изключения. Е11 като номера стига до 211-096, а Е42 стига до 242-292 (започва пак от 001).
От 1970 Е11 става 211, а Е42 става 242. След 1992 Е11 става 109, а Е42 става 142.
Заедно с тях е направена и Е251 - 15 броя, от 1970 преименувана в 251, от 1992 - 171. Външно е в същия стил и дизайн, само че е с 6 оси и е за 25кВ/50Хц.
За желаещите: http://www.holzroller.de/
ПП. Преместването в друга тема - който го може.
--- Край на цитат ---
Този сайт дава отговорите на всички въпроси и споровете стават безпредметни! Браво Митак!!
E 11 - http://www.br142.de/index.php?nav=1407852&lang=1
E 42 - http://www.br142.de/index.php?nav=1407857&lang=1
Всичкото инфо е тук, но ще обобщя за по-голяма прегледност:
-------------------------------------------------------------------------
E 11 001-042 LEW 8958..10515 1961-1963 - с 4 двойни решетки
211 043-096 LEW 12788..15426 1970..1976 - с 6 единични решетки
E 42 001-022 LEW 9892..9931 1962-1963 - с 4 двойни решетки
E 42 023-292 LEW 10615..15849 1964..1976 - с 6 единични решетки
-------------------------------------------------------------------------
Единственото изключение е катастрофиралият през 1969 E 11 004 (с 4 двойни решетки),
възстановен отново през 1972 като 211 056-7 (с 6 единични решетки):
E 11 004 LEW 9895 1962 -> Unfall 1969 -> 211 056-7 - 1972
Всъщност излиза, че решетките не са характеристика на серията, а на периода на производство:
1961-1963 - с 4 двойни решетки и при двете серии
1964-1976 - с 6 единични решетки и при двете серии
Легенда:
+ - спрян от движение и/или бракуван, в таблиците горе дадено с
++ - нарязан
С какви номера са излизали локомотивите като нови от завода LEW?
-------------------------------------------------
E 11 001-042 - със старото означение E 11
211 043-096 - направо с новото означение 211
-------------
E 42 001-180 - със старото означение E 42
242 181-292 - направо с новото означение 242
-------------------------------------------------
С други думи това означава, че никога не е имало E 11 043, както и E 42 181
Прегледах набързо всички модели на Piko, BTTB/Tillig и Brawa - всички са с правилните решетки!
Единствено ме гризе съмнение дали оригиналът на модела
E 11 022 DR3 Gützold/BTTB 2320 rot
наистина е бил червен, когато все още е бил с означението E 11 (преди 1970) !?!
Сaprycorn:
От всички разцветки на Е11/Е42 тази, която най-много ми допада е червено с черна престилка (рядко срещана)
mitko0888:
--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=3101.msg68631#msg68631 date=1323554046 ---От всички разцветки на Е11/Е42 тази, която най-много ми допада е червено с черна престилка (рядко срещана)
--- Край на цитат ---
С тази комбинация са били само четири машини (3х211 и една 242), и една от тях наистина е била 029.
--- Цитат на: CaLLlo link=topic=3101.msg68626#msg68626 date=1323529999 ---Единствено ме гризе съмнение дали оригиналът на модела
E 11 022 DR3 Gützold/BTTB 2320 rot
наистина е бил червен, когато все още е бил с означението E 11 (преди 1970) !?!
--- Край на цитат ---
След като 022 не е спомената в списъка с червено-черно-сиво, едва ли е била и с другото червено преди 1973.
Ако е била спирана за боя около 1970, би трябвало освен новата окраска да получи и новите номера. Може и да е получила нови номера, но на зелен кош (има такива поне до 1975).
Според мен едва ли Е11-022 е била в който и да е от червените варианти.
Също така 022 се среща и в зелено БЕЗ белите надлъжни ленти:
Естествено и моето Пико е без бели ленти (старото производство), но подобна (без бяло) снимка, която намерих, е на 012:
Има и други снимки около 1965 - 66, всичките са само зелено/черно/червено, но има и от 1965 вече с бяла лента. Кога ли е слагана бялата лента? (т.е. оригиналът на известното у нас старо Пико от коя година е?)
CaLLlo:
--- Цитат на: mitko0888 link=topic=3101.msg68633#msg68633 date=1323587712 ---...
След като 022 не е спомената в списъка с червено-черно-сиво, едва ли е била и с другото червено преди 1973.
Ако е била спирана за боя около 1970, би трябвало освен новата окраска да получи и новите номера. Може и да е получила нови номера, но на зелен кош (има такива поне до 1975).
Според мен едва ли Е11-022 е била в който и да е от червените варианти.
...
--- Край на цитат ---
Ясно, този го пишем фентъзи модел ...
--- Цитат на: mitko0888 link=topic=3101.msg68633#msg68633 date=1323587712 ---...
Кога ли е слагана бялата лента? (т.е. оригиналът на известното у нас старо Пико от коя година е?)
--- Край на цитат ---
Ако това ще те ориентира - виж ревизиите:
E 11 022 DR3 Piko 6205 grun - без лента - ревизия 4.8.67
E 42 031 DR3 Piko 6212 grun - с лента - ревизия 11.4.68
Уж не е кой знае колко важно, но вторият с лентата ми стои доста по-добре.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия