Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макетите на Филип

<< < (16/18) > >>

fpk1999:
Ето защо ми харесва юниън пасифик:

1.Толкова е огромна че преминава през равни пустини,през не толкова равни поляни и хълмчета,през каньони до назъбени планини.Накратко всеки релеф ще подхожда на тази линия :dance1:.

2.Влаковете се теглят и от трите типа локомотиви.В депото винаги има парен(ни) локомотив който е в готовност да тегли влак.

3.Неброим подвижен състав и огромни влакове.Гледал съм снимки на товарен влак с над 200 вагона да изкачва баир с три локомотива Биг Бой начело :spiteful:.
Беше величествена гледка. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :spiteful:

misan:
Много се радвам,че харесваш американските парни локомотиви. Ако искаш да видиш една много необичайна система , напиши Sothern Pacific cab forward. Те са ми едни от любимите парни локомотиви.

fpk1999:
Наистина интересно 8)
 :hi:Между другото някакъв сайт с американските светофори. :declare: :telephone: :beach:

misan:
    В Гугъл напиши North American Railroad signals.


   Приятна вечер

BaHkaTa:
Приветствие и от мен че си падаш по х'американски парни машини. Big Boy е класика в жанра. Един път машина! Като добавим и Cab Forward версията избиват рибата. И аз се кефя на грандоманското и мащабно мислене на Американеца, който е свикнал всичко да му е голямо нищо че може да е ръбаво. От дизелаците Union Pacific DD40AX е най големият дизелов локомотив произвеждан някога в световен мащаб. Имат и представител в GTEL класа (gas-turbine-electric-locomotive) така нареченият Veranda Turbine произведен за Union Pacific. Също От парните представители много се кефя на Big Boy ясно защо, но любими са ми по-малките и скромни нестандарни машини като Heisler, Climax но най много си падам по Shay :)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия