Моля
влез
или се
регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Помощ
Търси
Календар
Вход
Регистрация
Оказион
Оказион
Към сайта
RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
»
Общ форум | Chit-chat
»
Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
(Модератор:
BaHkaTa
) »
Почти мисли, ама не съвсем
« назад
напред »
Формат за разпечатване
Страници:
1
2
[
3
]
4
Автор
Тема: Почти мисли, ама не съвсем (Прочетена 16022 пъти)
niki
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #30 -:
14 Юни 2011, 19:42:40 »
Да, определено практичността е водеща, Миро утре съм готов, най -късно в четвъртък, направих тръбите с надписи, всичко, по твойте снимки
«
Последна редакция: 14 Юни 2011, 19:44:29 от niki
»
Активен
liro4605
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #31 -:
14 Юни 2011, 19:54:02 »
Ела да те повозя,може и друг влак да си харесаш
Снощи се извървяха какви ли не!То не бяха шенкели ,маркети,бежеката с най-разнородни товари.Обаче Булмаркет снощи чупиха рекордите -4 влака засякох за една нощ.
.
Активен
niki
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #32 -:
14 Юни 2011, 20:18:57 »
Аз ще правя само товарни композиции- Испанска, Швейзарска, Германска, Американска,Канадска, и една пътническа на БДЖ
Активен
Tramway
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #33 -:
15 Юни 2011, 09:55:06 »
Туй последното направо ма гръмна
Я някой да даде малко технически подробности - как са държи туй чудо перпендикулярно на пътя, как са фиксира към камиона, как са куплира с останалия подвижен състав, как са предават силите на опън и на натиск на целия влак през каросериите на камионите, за какви хоризонтални и вертикални динамични натоварвания е разчетено, каква му е конструктивната скорост, как са придвижват тез колооси в празно състояние без да са прекатурват, и т.н., и т.н. - още десетки въпроси....
Активен
Vlado
КЖМ - България
Trade Count:
(
2
)
Hero Member
Публикации: 5620
Рейтинг: 659
Красотата е в детайла!
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #34 -:
15 Юни 2011, 11:17:53 »
Х-х-американска му работа...
Активен
Жоро
Trade Count:
(
67
)
Hero Member
Публикации: 1653
Рейтинг: 143
HO DR IV епоха София
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #35 -:
15 Юни 2011, 12:15:58 »
Системата не е чисто хамериканска. В Европа е позната като "Kombirail".
Влакът е съставен само от "вагони" от този тип.
Активен
bdz43r
Trade Count:
(
5
)
Hero Member
Публикации: 1025
Рейтинг: 272
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #36 -:
15 Юни 2011, 12:33:56 »
Отбележете обаче, че ремаркетата са специални.
Обикновените не са пригодени нито за поставяне на такива талиги, нито за понасяне на тягово-спирачните усилия във влака.
Активен
niki
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #37 -:
15 Юни 2011, 12:55:52 »
Разбира се, то стандартите са различни, дори в Европа има разлика-Шведските са чувствително по дълги от тези E.U./
Активен
Tramway
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #38 -:
15 Юни 2011, 14:24:09 »
За тез по разбирам. Туй е обикновена товарна талига, снабдена с буферна греда и приспособление за захващане на каросерията. Тя си върви нормално по пътя. Друг е въпроса, че явно ремаркетата трябва да са специална конструкция, понасяща теглично-спирачните усилия, и сигурно тарата им е 3 пъти по-голяма от обикновените, които биха са разпаднали още при първото потегляне.
Обаче хич не ми е ясно как работят тез едноосни американски творения.
Активен
pach
Trade Count:
(
42
)
Hero Member
Публикации: 12375
Рейтинг: 1338
ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #39 -:
15 Юни 2011, 14:35:35 »
Май от към страната на двете оси ("гумените") ремаркетата са "надянати"
на нещо като "теглич" стърчащ от едноосната железопътна талига...
Така става определена "твърдост на сглобката" и едноосната не се мандахерца много,
особено като е "втърдено" с дължината на ремаркета и връзката със следващата (предната)
едноосна талига. Нещо таковма май е...
Активен
Tramway
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #40 -:
15 Юни 2011, 14:47:05 »
Сигурно е тъй и явно е измислено както трябва. Просто на мен ми е трудно да си представя какви трябва да са тез сглобки, централни болтове или Бог знае какво, имайки предвид, че американците товарен влак под 10,000 t въобще не го броят за влак....
Активен
niki
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #41 -:
15 Юни 2011, 15:06:18 »
Oтпред, твърдо се хващаза,,царския болт,, . по всяка вероятност е нещо просто- обикновенно простите неща действат по- добре, пък и трябва да е намесен елемента време- бързо и лесно да се закача и разкача.
Активен
Tramway
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #42 -:
15 Юни 2011, 17:24:39 »
С риск да стана досаден - какъв ще трябва да е тоз царски болт, който да предаде теглителната сила на локомотива върху останалите 50 или 100 вагона.....
Активен
niki
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #43 -:
15 Юни 2011, 17:29:46 »
Ами, не му знам точните параметри, но на практика той дърпа ремаркето/ респективно влиза в леглото на влекача.
Активен
liro4605
Гост
Trade Count:
(
0
)
Re:Почти мисли, ама не съвсем
«
Отговор #44 -:
15 Юни 2011, 19:39:09 »
По време на ремонта на някой междугария у нас от братята чехи бяха използвани подобни талиги.Доста бяха по-малки.С тях се извозваха старите звена.Един вид звената са рамата на вагона и се слагат върху преносими 2 талиги.Татрата която ги вдигаше също беше така.На една талига стоеше портала на крана а самата тя на долното строене останало след вдигане на звената.Много интересно и много практично,съответно и много бързо ставаха нещата.
Активен
Формат за разпечатване
Страници:
1
2
[
3
]
4
« назад
напред »
RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
»
Общ форум | Chit-chat
»
Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
(Модератор:
BaHkaTa
) »
Почти мисли, ама не съвсем