Автор Тема: Борисов даде старт на жп магистрала “Тракия”  (Прочетена 26109 пъти)

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Мерси,
сигурен съм, че и за себе си ще намериш доста интересни неща. Вагоните са повечко са от тези на твоята снмка. Знаех си, че оградата и буреняците пречат и за това предположих, че от самия надлез чрез zoom ще станат снимки, но щом ще минеш и пеш значи наистина ще имаш добри позиици. Докато си там моля щракни и малко от автопарка, че на мен ми се получват размазани  :blush2: и там има едни такива дърти, зелени и закръглени "бараки".

« Последна редакция: 14 Юни 2011, 15:38:08 от gzo »

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
*закръглени "бараки" *
Вероятно онези ротационните машини имаш предвид?

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Цитат на: liro4605 link=topic=3193.msg61648#msg61648 date=1308056393
*закръглени "бараки" *
Вероятно онези ротационните машини имаш предвид?

Имам предвид всичко що е закръглено, зелено, и носещо марката Зил, Газ, Уаз и ......завъшващо на АЗ без начение дали се търкаля на гуми или вериги ! Там има доста фургони, земекопна и инженерна техника.....но най ме интересуват фургоните понеже поделението ми има такива машини и имитирам подобен автопарк със стоянките, оградите, постовия сенник със телефона за караула, вишката, табелите......

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Ще видя какво ще направя само да не ме арестуват  ;D

Малко от автомагистралата.Тя доста напредва което пък никак не е добре за жп транспорта.Явно някой хора нямат интерес влаковете да са бързи.Може би и точно затова сега стартира проекта с обновлението на жп трасето или да разкопаме всичко да закъсняват още влаковете.Не е тайна че доста автобусни фирми хранят .......(под масата).
Може би много си измислям ,или истината в един от любимите ми филми "Теория на конспирацията" е голяма.
Сами се замислете от кога не сте се качвали на влак?
Със съществуващата досега автомагистрала София Стара Загора се взима сигурно за 2-3часа , а с влака за около 4,5 часа.
Най-интересното в този проект е защо не се говори за най-проблемния участък Оризово-Михайлово ,където средната скорост на неспиращ влак е 50- 55км/ ч.

http://bgphoto.net/photos/37794/o634436641160000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634436648225000000.jpg
Бъдещият надлез с насип над гара Завой, река Тунджа и автомобилен път от 2-3та категория- интересно инженерно съоръжение

http://bgphoto.net/photos/37794/o634436662085781250.JPG
Бъдещият надлез на магистралата при входния на гара Кермен




liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Каквото и да напиша е излишно!Вижте как стават тези неща тази вечер от 22:00часа по National Geographic

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Порнографията прикрита под благовиден предлог е пълна!!!! :diablo:
Цитат
Закриват жп линията гара Подуяне – кв. Хладилника
15 юни 2011 / News.dir.bg


Железопътната линия гара Подуяне – ОП „Слатина” – ОП Пионер – „Винзавод – кв. Хладилника” ще бъде закрита.

Това съобщиха от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията във връзка с обществения интерес по темата. Решението за закриване на линията се налага и поради факта, че железопътното трасе е изграждано и е имало цел да обслужва територия, която е била в периферията на столицата. Днес тази линия преминава през няколко столични квартала и създава опасност за живеещите там.

Линията преминава и през 6 конфликтни пресичания с натоварени улици и един булевард, което е предпоставка за произшествия. Общият устройствен план на гр. София също не предвижда експлоатация на линията.

Линията преминава и в близост до „Многофункционалната спортна зала – София”, поради което министърът на физическото възпитание и спорта Свилен Нейков с писмо до министър председателя Бойко Борисов е предложил трасето, намиращо се от северозападната страна на новата зала, да бъде спряно от експлоатация. Това се налага поради факта, че линията е потенциална опасност за посетителите на залата, особено когато има струпване на множество хора.

Поради всички тези причини министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията е предложил на Министерския съвет частта на линията след ОП „Слатина” да бъде закрита и демонтирана. За да продължи да е в услуга на гражданите и да бъде адекватно използвана в сегашните условия, има идея на нейно място да бъде изградена велоалея.
http://sofia.dir.bg/news.php?id=8846968

Голямо движение имаше до сега, та чак застрашава живота на гражданите!!!!!
Друго щеше да е ако се оставеше и експлоатираше съгласно възможностите.
По белите държави, няма стадион или спортна зала от такъв мащаб, които да нямат освен всички други транспортни връзки и релсов такъв (било то метро или градска железница), който перфектно се справя именно при струпването на голямо количество хора.
Само у нас, такъв транспорт не само, че нямало да се справи с пътникопотока, ами щял да застраши живота на хората!!!
Тези пе**расти наистина ли смятат, че това наивно обяснение ще прикрие дългогодишните апетити за терените по тази линия????
 :diablo: :diablo: :diablo:
« Последна редакция: 16 Юни 2011, 09:03:39 от pach »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма

Цитат
Премахването на околовръстната жп линия събра десетки протестиращи пред МТ
15 юни 2011 14:55 / обновена на 15 юни 2011 | Надя Хамдан |
 
© снимки: Sofia Photo Agency  
]
  Десетки протестиращи "за" и "против" премахването на околовръстната жп линия на София се събраха пред
 Министерството на транспорта (МТ) в София. От ВМРО настояват линията да остане и да се ползва за градска
 железница, свързваща гара Подуяне с ж.к. Хладилника, и теренът при гара Пионер да не се продава на частни
собственици и да се изгради Национален железопътен музей.

Граждани от ж.к. Дианабад и ж.к. Изток поискаха линията да бъде махната и там да се изгради велоалея.

По време на протестите директорът на Национална компания "Железопътна инфраструктура"
 Милчо Ламбрев определи като нерентабилна идеята жп линията да бъде запазена.

Транспортният министър Ивайло Московски обеща на протестиращите среща през другата седмица,
 когато ще обсъдят идеите им. Дотогава линията няма да се демонтира. Министър Московски заяви,
 че ще подкрепи всяка разумна идея на Столичната община.

Сред другите искания на протестиращите са да се развива жп транспортът,
който според тях е изоставен за сметка на автобусните превози,
а тировете да се качват на вагони и от терминала в Свиленград да се стоварват на терминала в Калотина.

В отговор директорът на НКЖИ Милчо Ламбрев заяви, че мястото се ползва само за маневрен район,
 като там средно месечно се движат по 9 вагона. Ламбрев каза още,
че Световната банка изисква от България да премахне част от жп линиите,
 за да получи заем за нова и модерна техника. Като аргумент той каза още,
че така ще се намалят ежедневните разходи за линията и ще се прекратят посегателствата върху нея.



http://www.dariknews.bg/view_article.php?article_id=733294

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Цитат на: gzo link=topic=3193.msg61383#msg61383 date=1307636228
Фургоните не са ли от състава на бившите ВМТ ?
Ето ти малко от другаде и вече с друг собственик
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066353281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066405312500.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066453437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066483906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066543593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/37794/o634439066575312500.jpg

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма


От 02.07.2011 година оперативен пункт и бивша гара Пионер
вече не съществува след почти 96 години експлоатация (11.09.1915 г).


 :( :( :( :bad:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
http://bgphoto.net/photos/37794/o634455700511093750.JPG
Тез чудеса май са за бойковата жп магистрала

В същото време новия министър казва:   :haha:

""".....Запознавайки се с резултатите на компанията, Недев е установил, че положението е почти военно и че трябва да се освободим от врага в нашето легло.""""

  Цитат от - http://news.ibox.bg/news/id_1166380099
« Последна редакция: 06 Юли 2011, 17:36:01 от liro4605 »

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4782
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Ето клип от демонтажа!
Клипа е дело на Ники,сниман с телефон!
http://www.vbox7.com/play:f9ae896fc6

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Цитат на: liro4605 link=topic=3193.msg63016#msg63016 date=1309962705
http://bgphoto.net/photos/37794/o634455700511093750.JPG
Тез чудеса май са за бойковата жп магистрала

В същото време новия министър казва:   :haha:

""".....Запознавайки се с резултатите на компанията, Недев е установил, че положението е почти военно и че трябва да се освободим от врага в нашето легло.""""

  Цитат от - http://news.ibox.bg/news/id_1166380099

За жалост нищо няма да стане...освен разчистването на "авгиевите обори" - намаляването на персонала,
която е скритата, но основна задача. След Кремиковци (беше 15 000 работника) нищо вече не може да ги спре.
Пък на този нов министър (със виолетови венци) хич нещо не вярвам...особено след горещият телефон дето ще си платиш всяко обаждане и ще работи само ...през работното време на телефонистката!!!! ...егати абсурда!!!!!!!! :diablo: :diablo: :diablo:
Макар и да съм съгласен с последното изречение:
Цитат
Той подчерта, че между всичките 13 000 служители на БДЖ в момента липсва ефективна комуникация и че това нещо трябва да се промени.
силно ми е съмнително един финансист да се справи с проблема по няколко причини.
1.Той не е "вътрешен" от системата и не познава спецификата на работа и.
2.Всички служители (волно или неволно) ще му пречат да го направи, щото все пак ще има съкращения.
3.Не трябва да обявява "военно положение" за нещо което отдавна е решено по света (или поне в Европа) - държавни дотации за обществено полезен и социално значим транспорт. Няма печеливши пътнически превози, за това се дотират от държавата (така цените остават ниски за масите) и съответно от силно развития товарен превоз. А у нас останаха ли индустриални клонове?
4. Истинската цел освен съкращаване на разходи (значи и на хора) е да се избегнат "до последно" дотациите и усвояване на европарите - пак "до последно".

Жалко, щото и за ремонта на подвижния състав не ще стигнат, в сравнение с апетита на новопоявилите се "консултанти",
а пък за закупуване на нов - май само на весниците в страниците ще си остане...

Иначе имаме да усвояваме 170 млн. евро за БДЖ ...и 250 млн. евро за ...Метрото.
Човек щи си помисли, че имаме метро по-голямо от БДЖ - от София до Варна сигурно е подземно!!!
 :sarcastic: :sarcastic: :sarcastic:


TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1703
  • Рейтинг: 158
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
http://factor-bs.com/news-20253.html поредната издънка по магистралата. :diablo:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Борисов даде старт на жп магистрала “Тракия”
« Отговор #44 -: 09 Ноември 2011, 16:23:21 »
 :paint: малко,по-скоро МНОГО по темата от днес.Нещата "УЖ" вървят добре
Гарата
http://www.vbox7.com/play:8864b3c8d3
Междугарието
http://www.vbox7.com/play:cc2d036339