Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model
Fleischmann 481102 Wannsee Bahn
CaLLlo:
Дани, лека стъпка встрани от темата, но по една друга важна тема:
За снимката дето закачих горе: От какво ли се е получил тоя двоен образ
на предната врата на предпоследния вагон!?!
Двоен образ на дръжката, надписа, но и на пантата на вратата, а нагоре и
надолу всичко е наред!?!
С 2 думи: - Хванах ги ... ...
widowmaker:
--- Цитат на: CaLLlo link=topic=3252.msg62403#msg62403 date=1309164568 ---(Image removed from quote.)
Дани, лека стъпка встрани от темата, но по една друга важна тема:
За снимката дето закачих горе: От какво ли се е получил тоя двоен образ
на предната врата на предпоследния вагон!?!
Двоен образ на дръжката, надписа, но и на пантата на вратата, а нагоре и
надолу всичко е наред!?!
С 2 думи: - Хванах ги ... (Image removed from quote.) ...
--- Край на цитат ---
Много ясно Сашо, здраво са рисували със фотоселянина.
widowmaker:
Така, нека продължим с още малко история.
След цялостното електрифициране на линията през 1933г., движението на парни локомотиви е преустановено.
След свързването на ринга на Ес-бан-а със Северно-южния тунел (под централната част на града, между гарите Humboldthain и Potsdamer Platz),
Влаковете за и от Wannsee тръгват от и за Friedrichstrasse и Oranienburg (6 октомври 1939г.):
Friedrichstrasse 1900г. :
Oranienburg сега :
Гарите Anhalter Bahnhof (много красива сграда) и Potsdamer Platz са разрушени в края на войната и по късно са построени наново.
Останалото е съвременна история.
Влакът от сета е от времето преди Първата световна война, периода 1911-1914г.
Както писах и по горе, като се прибера края на следващия месец, ще пусна подробни снимки и обяснения от дигитализацията на локомотива
и детайли по вагоните.
widowmaker:
Малко снимки:
и едно допълнение - Т9.3 огрян от зимното слънце:
widowmaker:
Започнах инсталирането на звуков декодер в локомотива.
Декодерът е на SL75 CT Elektronik, изборът е продиктуван основно
заради малкия размер на говорителчето.
Пароизпускането ще е синхронизирано със скоростта,
т.е. ще има по 4 (на 90 градуса) за всеки оборот на сцепните колооси,
синхронизацията е с магнити и датчик на Хол.
Ще има и снимки съвсем скоро.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия