Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

Fleischmann 481102 Wannsee Bahn

<< < (2/2)

CaLLlo:



Дани, лека стъпка встрани от темата, но по една друга важна тема:

За снимката дето закачих горе: От какво ли се е получил тоя двоен образ
на предната врата на предпоследния вагон!?!

Двоен образ на дръжката, надписа, но и на пантата на вратата, а нагоре и
надолу всичко е наред!?!

С 2 думи: - Хванах ги ...  ...

widowmaker:

--- Цитат на: CaLLlo link=topic=3252.msg62403#msg62403 date=1309164568 ---(Image removed from quote.)


Дани, лека стъпка встрани от темата, но по една друга важна тема:

За снимката дето закачих горе: От какво ли се е получил тоя двоен образ
на предната врата на предпоследния вагон!?!

Двоен образ на дръжката, надписа, но и на пантата на вратата, а нагоре и
надолу всичко е наред!?!

С 2 думи: - Хванах ги ... (Image removed from quote.)  ...

--- Край на цитат ---


Много ясно Сашо, здраво са рисували със фотоселянина.

widowmaker:
Така, нека продължим с още малко история.
След цялостното електрифициране на линията през 1933г., движението на парни локомотиви е преустановено.
След свързването на ринга на Ес-бан-а със Северно-южния тунел (под централната част на града, между гарите Humboldthain и Potsdamer Platz),
Влаковете за и от Wannsee тръгват от и за Friedrichstrasse и Oranienburg (6 октомври 1939г.):

Friedrichstrasse 1900г. :



Oranienburg сега :




Гарите Anhalter Bahnhof (много красива сграда) и Potsdamer Platz са разрушени в края на войната и по късно са построени наново.
Останалото е съвременна история.

Влакът от сета е от времето преди Първата световна война, периода 1911-1914г.
Както писах и по горе, като се прибера края на следващия месец, ще пусна подробни снимки и обяснения от дигитализацията на локомотива
и детайли по вагоните.

widowmaker:
Малко снимки:









и едно допълнение - Т9.3 огрян от зимното слънце:



widowmaker:
Започнах инсталирането на звуков декодер в локомотива.
Декодерът е на SL75 CT Elektronik, изборът е продиктуван основно
заради малкия размер на говорителчето.
Пароизпускането ще е синхронизирано със скоростта,
т.е. ще има по 4 (на 90 градуса) за всеки оборот на сцепните колооси,
синхронизацията е с магнити и датчик на Хол.
Ще има и снимки съвсем скоро.

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия