Автор Тема: ICE 1,2,3,T,TD  (Прочетена 4683 пъти)

mitko359

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (11)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 683
  • Рейтинг: 31
ICE 1,2,3,T,TD
« -: 28 Юни 2011, 19:41:54 »
Ето по съвед на widowmaker представям влакове ;D
ИЦЕ 1 се произвежда от Флайшман,Роко (има камера в кабината),Трикс (Мерклин)
Аз лично имам  това на Флайшман и съм много доволен, страшно стабилно е дори при рязки завои.



ИЦЕ 1 е извесно и с най-голямата железопътна катастрофа в Германия. Предизвикана е от скъсване на обръч поставен на колелата, м/у който и колелото има гуми с цел да намали друсането (взет е пример от трамваите) но поради високата скорост той се къса и забива в пода на влака което води до дерайлиране.



Ice2 е почти същото като 1 но в единия локомотив могат да седят пътници.Прави се от Флайшман,Роко и Трикс (мерклин)




Ице3 се прави от Пико.




Ице Т се прави  от Флайшман.



ИцеТД е дизелов вариант на ицеТ. Състои се от 4 вагона.Прави се от Роко.




widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:ICE 1,2,3,T,TD
« Отговор #1 -: 28 Юни 2011, 20:17:58 »
Inter City Express...
Мите, Мите, то човек да не ти каже нещо :)
Ама много добре, лошо няма, само дето би било хубаво да го имаш това, за което пишеш :)

Та единственото ми возене на такова чудо (ице, яйце и т.н.) е тук, в Китай.
По скоростното трасе между Тянджин и Пекин (117 км),
китайците търкалят основно Сименси (CRH3), които се движат със скорост до 350км/ч.
(на такъв съм се возил няколко пъти, последния път ми продадоха поради неразбория билет за ВИП вагона и после колегите цъкаха "ебаси гъзара")
По другата скоростна линия Пекин-Шанхай се движат основно CRH2A
(максимална скорост 200км/ч, но с възможност на определени участъци да се стига до 250км/ч)
Дезирата (дизеловия вариант), с които съм пътувал от Плевен посока Черквица и от София до Кюстендил
не ги броя, макар да имат вид на скоростен влак :)

Та въпреки факта, че тая нация, китайската де,  не я бива много много по мисленето и съм бил свидетел на какви ли не идиотизми,
прави впечатление, че бавно и педантично обновява жп линиите си и сериозно инвестира в нови технологии.
1/4 от скоростните влакове са направени от европейски фирми, но останалата продукция излиза от китайски заводи.

Нещо, с което ние (за съжаление) не можем да се похвалим...

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1538
  • Рейтинг: 384
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re:ICE 1,2,3,T,TD
« Отговор #2 -: 28 Юни 2011, 21:33:41 »
При нас не знам дали и кога ще дойде тази технология, но руснацеите вече я ползват. Модифицирана версия на ICE3, изцяло произвеждана от Siemens движи между Москва и С. Петербург, както и между Москва и Н. Новгород.

Повече инфо: http://en.wikipedia.org/wiki/Sapsan