За съжаление старият форум и линка към него и архива на сайта в началото вече не се активни.
Там имаше сканиран от мен чертеж на електрокарна платформа със съответните размери.
Това за по-лесна преценка как са товарени на платформите за износ.
Така, че въпросната преценка трябва да я правимс наличните няколко снимки само.
Първите ни платформени електрокари са правени по "образ и подобие" на немски такива,
но с около30 години по-късно. Българсите модели без волан и седалки.ЕПП2002В

Първите ни електрокарни платформи със седалки за водача и помощника му,
ЕП-011, произведени за износ в Чехословакия от "завод 12".

"завод 12" е наследник на "авторемонтенъ отделъ" - София, и не трябва да се бърка с
"Трамваен и тролейбусен завод - София",

който пък е бъдещият електрокарен завод "6-ти септември" кв.Красна поляна-София.
А все още съществуващия по документи "Трамваен завод - София" в кв.Красно село е друга бира от по-късни времена...
Оше една снимка на електрокарните платформи модел ЕП-031, от "Завод 12".

и по-модерните им братчета, струпани на пристанище Лом. 1960-1970

Ще потърся чертежите в домашния ми архив когато намеря време.
Оставям ви в очакване и размисъл...
