Тонка,
прегледай дали челата на червяците не драскат в пластмасата на трансмисията. Ако има начин, пробвай да сложиш шайби челно на червяците. от стотиците експерименти, които проведохме стигнахме до заключение, че основен източник на шума идва от лифтовете. разработихме втора версия на задвижването - има плъзгащи лагери на колоосите, което минимизира лифтовете и намалява шума. ще ти пратя части за подмяна. Дай ми само размери на новите червяци и зъбни колела, за да корегирам леглата, ако се налага.
друго, за което се сещам са тежестите при двигателя - ако си го натъпкал със сачми или други дробинки, които са свободни, не достатъчно уплътнение е възможно да предават вибрациите от двигателя.
Червяците не драскат,тежестите ги залепих за коша!
Установих че,двете лагерчета на оста с червяците не прилягат плътно и има луфт.
Уплатних го с изолирбант,но поради тънките пластмаси и голямата дължина,пластмасата се разтваря...трябва свързващите болтчета на двете черупки да са по-нагъсто.
Какво може да направиш за мен,ако ти се занимава:

Може да ми напечаташ две нови пластмаси със следните промени...
Пиковските червяк и зъбно колело са с половин милиметър по-високи,тоест отвора за колооста трябва да е с половин милиметър надолу спрямо леглото на оста с червяците.
Пиковската ос на колооста е 2,5мм,а твоята 2мм.Отворите за колооста да са 2.5мм,но това мога и аз да си го разпробия

Пиковското зъбно колело на колооста е с диаметър 7.5мм,едвам разпилих леглото в което се върти...направи го 8-8.5мм например.
Това е за сега !
Благодаря предварително
