Автор Тема: Представяне на Boris 2-12-4  (Прочетена 7136 пъти)

gts.best

  • Trade Count: (56)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 702
  • Рейтинг: 8
  • N(1:160)
Re:Представяне на Boris 2-12-4
« Отговор #15 -: 12 Октомври 2011, 19:46:30 »
 :hi: :hi:
 :hi:

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Некои си отговори от Boris 2-12-4 част 1
« Отговор #16 -: 21 Октомври 2011, 13:31:59 »
Привет! :bb2:

Благодаря за интереса и топлите думи :give_rose:
Относно Вашите въпроси няколко отговора:
1.Моделите в 1 и 0, ще наснимам, когато си намеря набутаното някъде си устроиство за големи влакове
   от 0 до 2.Правил съм го отдавна по чертежи от МИБА и задържа във всяко положение тежки машини
   към 30 кг.Служи да сглобяване, разглобяване и поддръжка на подвижен състав. Немското наименова
   ние Lokliege.
2.За продажба нещата ще ги обявя, чак когато имам достатъчно време да отговярам на ВСЯКО запитване
   по продажбата...
3.Военните модели бяха два вида: италиански и немски танкетки на въоръжение в нашата армия, с бъл-
   гарски знаци.Мащабът в началото бе *измислен* 1:30,за да се нагодят към продаваните съветски  мо-
   дели.Но ние си ги направихме 1:32.Най-смешното бяха звездите,които им наслагаха военните-такива
   не са имали в действителност- но мисленето беше партийно :haha:Колегите правиха веригите,аз кор-
   пуса.Не беше върхът на сладоледа. :bad: Теснолинейка в 1:20- 600мм правих от всякакви материали-
   армията имаше собствено снабдяване.Това са унифицирани Heeresfeldbahnloks, каквито ги е имало
   навсякъде.ROCO ги прави в НОе. Не бяха със задвижване , но се търкаляха. Стойко много ми помогна
   със съвети :good: Чертежите ми ги даде бившият гл. редактор на Modelleisenbahner Wolf-Dietger Machel
   които има много публикации за теснолинейки в 600 мм- особено за Мекленбургските теснолинейки:
   MPSB - Mecklenburgisch-Pommersche Schmalspurbahnen. Имах и окръжни на БДЖ за военните линии по
   време- те са си буквален превод от немските военни железници-Militaerfeldbahnen.
4.Сега ще ме попитате - къде са тези окръжни или правилници :angry:- Това не знам.Братлета, имам над
   10 000 книги, и незнам колко си влаци и оборудвания за 3 работилници, правих чисто нов покрив,
    хвърлил съм над 44 тона чакъл около къщата, все пак къщата си е малка само по към 70 м2 на етаж-
    а чисто много по-малко  :angry:- поддърждането си е за Гинес- кашоните са отивали един път от  
    първи етаж към мазата, после от мазата на тавана, и така до края на света. :lol: :haha: :diablo: :give_heart:Нямам още кухня... :sarcastic:
    За сега това е... :blind:


  
« Последна редакция: 21 Октомври 2011, 13:51:24 от Boris 2-12-4 »

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Некои си отговори от Boris 2-12-4 част 2
« Отговор #17 -: 21 Октомври 2011, 13:59:47 »
Приведдд!!! :blink:

Локомотиви не съм майсторил. Само вагони и постройки. Колелата ги ляха във  Завод Васил Коларов.
Релсите ги изтегляме пак там. Бяха от дебела тел.мека. Стругари бяха направили колелата с форми за
изтегляне. Машина ги теглеше. Тук нямам никакво участие освен, че дадох профилите и чертежите.
Тогава се чуваше думата на военните. Баластрата беше от някъкви си остатъци от пластмасови производства от Девня. Корабомоделистите ми ги намираха. Работех с три сита...   Епоха 1917-1919.
Борис :blink: