Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout
От диорами към макет. Бавно но славно :)
pach:
Не съм сигурен (нека Н0бистите се произнесат) но този модел на Пико
май е единствения в триосно изпълнение. Обикновенно осемдесятката
на Пико са стартови - тоест двуосни!
:drinks:
mitko0888:
Съгласно "оня" сайт http://www.osterthun.com/2e.models80-96/pic.80.2101~DR-P802101.htm това се произвежда в периода 1953 - 1960
Тук: http://www.harald-johns.com/SAMMLUNG/2-f.htm се посочва 1955, но с повече щанги.
В каталога на Piko за 1953 го няма.
В следващия каталог, който имам, 1955 г., моделът е с номер ME 2101, R80.
В 1956 се предлага и втори вариант ME2101/St/K, с всичките си щанги.
В каталога от 1961 отново е в двата варианта, но има разлики в котела. На втория сайт (по-горе) са дадени двата варианта на изпълнение. Има го и в каталога за 1962. След тази година за съжаление нямам нищо да 1981, а там т.н. BR80 е във вида, в който на всички ни е известен - двуосен. Всички гореизброени са триосни.
Piko е основана в 1948 за радост на руснаците, преди да си направят ГДРто, тогава се нарича Pico. В размер N се произвежда от 1964, а в Н0 влакчетата са от 1949. Първите модели са ME101 и ME102. Някъде ги бях виждал на снимка, сетове, единият е нещо като аеродинамичен парен лок, другият сет е с електрически лок. В момента не мога да издиря тези снимки, но в Гугъла се намират лесно. Мисля че от 2006 правят G. В тази тема: http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,3279.0.html съм показал и едно друго производство - не знам други фирми дали са правили такива неща.
pach:
Мдаааа, моята 80-ка си беше двуосна от 1976г. производство. :scratch_ones_head:
но пък с плоския черен двигател и метална рама.
Точно заради металната рама не оцеля - беше използвана за направата на самоделка
по чертежи от "Der Modelleisenbahner" за 1977 г.(май) на BR-75!!! ;D
Стартов сет за батерии с два "мечтовоза" без стъкла и надписи.
Правех кръга от "л"-образни релси на картонени траверси,
да ми е "преплетен" с "еднокракия" влак, който пък ми го бяха
донесли от СССР (Русия), щото тук това футуристично влакче на Пико го нямаше.
От монорелсовия сега все още си пазя захранващия траф,
който многократно е претърпявал въстановителни ремонти.
;D ;D ;D
mitko0888:
Сетът с металната рама на 80-ката е с плосък двигател, но с друга конструкция. Четките са му "нормални", с цилиндричен колектор, в прозрачен пластмасов капак. Моят все още си е жив, макар и в момента на части. След това се появи с плосък двигател с дисков колектор.
Мечтите бяха без надписи, но със стъкла, и то от истинско стъкло, а не от пластмаса. Подпира се отвътре с два дебели гумени профила. И те са ми живи в момента, даже се радват на нова боя и възстановени куплунзи. Стъклото е доста тънко - около или малко над 1 мм. След това се появиха мечти без стъкла, както и без винтове (залепени). Имам и от тях.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия