Автор Тема: Изработване на релси из ''Модели железных дорог''  (Прочетена 2506 пъти)

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Прилагам превод от книгата ''Модели железных дорог'', второ издание от 1989г.
Тези способи може да са само за маниаци, но понякога и те вършат работа. Предлаганият способ може да се използва за типоразмера НО и по-малки.
За по-големите типоразмери може да се използват само ако материалът за релси е много мек. По-скоро за диорами, а не за постоянно движение на тежки локомотиви.
По този начин сме работили при военните по комунистическо време. Това съм го описал при представянето си.
Методът е подходящ, ако трябва да се изработят модели на съвсем рядък вид релси.
От икономическа гледна точка трябва обаче да се прецени кое е по-изгодно - изтеглянето или фрезоването на моделните релси.
Преводачката на този текст не е инженер, беше ми го направила заради сините ми очи.
Така че не я съдете. :give_heart: :angel: :give_rose:


Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Привет!!!

Искам само да добавя,че руснаците бяха направили разработки освен за НО, но и за ТТ, 0 и 1.

Последните ги използвахме 1:1.
Не мога обаче да си спомня, къде беше тази информация - в първото издание на книгата от 1980,
в списанието "Железные дороги", в "Моделист-конструктор" или в материалите ,които имахме от
колегите Шкляренко или Федоров...

Бъдете здрави!!!

Борис

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Боре, не "потъвай" отново. Включванията ти напоследък са като свеж полъх в живота на форума. Благодаря.