Ето и становището на инж. Деянов, което според мен изяснява нещата:
Здравей Петко,
Снимката, която показваш виждам за първи път. Локомотивът много прилича на някои от доставените за БДЖ в началото на ХХ век, но по оформлението на горната част на лок. будка (прозоречните отвори) и доколкото виждам, разположението на пясъчника зад парния дом, се различава от нашите локомотиви.
Предполагам, че снимката е направена някъде в Източна Тракия. Подобни на нашите локомотиви има в парка на СО (Компанията на Източните железници) и вероятно локомотивът е от техния парк. Не мога да обясня защо на снимката има толкова различно облечени хора. Няма ли някаква дата ? Дали не е правена преди Първата световна война ?
Ние присъединяваме железниците на СО на наша територия при Съединението на Княжество България и Източна Румелия през 1906 г. и уреждаме откупуването им през 1909 г. Дали това не е някоя среща на български, турски и на Компанията представители, по уреждане на различни въпроси от взаимен интерес ? Не мога да кажа повече нищо.