Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models
BR 72 DRG, Westmodel 10099
anubis:
Красота и изящество, Ясе :hi: Какво ти е общото впечатление от Westmodell?
CaLLlo:
Henschel 10446 1911
2'B h2t
1911 - ELE 5''' - Eutin-Lübecker Eisenbahn
1941 - DRG
1942 - DRG 72 001''
1943 - verkauft - Firma Rheinmetall Borsig AG, Berlin-Marienfelde
1946 - WL 2580 Bw Berlin Anhalter Bahnhof
1947 - DR 72 001''
1955 - +
Яско, предвид горното, какви вагони му предвиждаш?
Излиза че с DRG табели е бил само година, две.
widowmaker:
Освен товарни (след 43-та), други май не е теглил (бил е маневрен).
В периода 1941-43г. е обслужвал същото трасе, както и преди национализацията
(просто са му набили DRG номерацията), а там е теглил пътнически влакове:
Die DRG hat beide Maschinen 1941 mit den Betriebsnummern 72 001 und 72 002 übernommen,
sie aber bereits 1942/43 als Werklokomotiven verkauft.
Die 72 002 ging an die Berliner Firma Goerz, die die Maschine auch ausgemustert hat.
Die 72 001 tauchte 1946 beim Bw Berlin Ahb mit der Nummer 2580 auf, sollte (nach Griebl/Schadow) in 71 007 umgezeichnet werden,
erhielt aber nach Klä-rung des Sachverhalts wieder ihre ehemalige Betriebsnummer 72 001.
Nach einer Aufarbeitung bei LEW Hennigsdorf stand die Lok noch einige Jahre im Dienst der DR und ist 1955 beim
Bw Berlin-Lichtenberg ausgemustert worden.
lubomir:
Ясене, напоследък и аз започвам да се заглеждам по железарските модели, че нещо конфекцията, почва да ме дразни и като цени и като изработка!
Моделчето е станало чудно! Поздравления за търпението! Забелязах обаче две неща:
1. Не е ли малко ниско предавателното отношение между мотора и първата степен на редуктора към колооста
2. Тия щанги по спирачната с-ма(дето са извън водещите колелета), действително ли са там където са, понеже ако и в действителност е така, то тая спирачна с-ма трябва да е ограничена и няма как калодките да стиснат ребордите. Или може би се касае само за визуален "дефект" от моя страна?
Нямаше да е лошо да щракаш отвреме на време проблемния монтаж. Поне такива като мене дето са тръгнали да се ориентират към такъв тип модели ще знаят какъв "дебел" ги чака ;D и ще имат време да преценят дали да се впускат в такова приключение.
widowmaker:
--- Цитат на: lubomir link=topic=3559.msg71883#msg71883 date=1327652463 ---...
2. Тия щанги по спирачната с-ма(дето са извън водещите колелета), действително ли са там където са, понеже ако и в действителност е така, то тая спирачна с-ма трябва да е ограничена и няма как калодките да стиснат ребордите. Или може би се касае само за визуален "дефект" от моя страна?
....
--- Край на цитат ---
И според мен има нещо дето не е баш както трябва, ето снимка на оригинала:
Ето как е при Т52:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия