Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Изчезнали ж.п. линии и малко известни съществуващи клонове

<< < (29/36) > >>

bdz43r:
Това е бившата гара Слатина. До нея се стига от западния район на бившата вече Подуене-разпределителна по метален мост, съседен на двата моста с пътищата към летището. След гара Слатина, линията е продължавала към Пионер и се е събирала със съществуващата още линия със стрелка малко преди моста над бул Шипченски проход. Крилният семафор, който до скоро стоеше край ВТУ е бил точно за тази стрелка. Така до Пионер е можело да се стигне с влак от приемно-отправния парк на гара Пдр.
Вероятно след замиране на движението в това направление и с цел да отпаднат двата прелеза през бул. Проф. Цветан Лазаров, това парче между гара Слатина и стрелката е демонтирано, а гара Пионер остава да се обслужва през Сточна гара. До преди десетина години гара Слатина се ползваше като клон за Булгарплод, но движението там приключи още преди да закрият Подуяне-разпределителна.
--- Цитат на: Pycku! link=topic=3586.msg112451#msg112451 date=1534838219 ---Интересни факти, евала. Иначе дори и на гугъл мапс няма кадри с влакове от там а все търся, колекционирам такива. Един познат разправяше, че по линията рядко са минавали влакове, след катастрофата със снегорина, или винаги си е било редовно движението?
--- Край на цитат ---
Почти всички пристигащи в Пдр влакове от север и запад минаваха през Биримирци. Само някои по-малки и в по-спокойните откъм движение часове минаваха през Ц. гара. След 2011 г, когато се реши, че ще се закрива Пдр и започна постепенно прехвърляне на товарната работа във Волуяк, Искър и Илиянци, започна да се разрежда движението през Биримирци. Все пак дори преди това, особено ако полицията каже, че не може да отиде в махалата в обозримо бъдеще, а през Ц. гара има трасе, влаковете минаваха приоритетно от там. След това е ясно... маневрената дейност се прехвърли на другите гари и Пдр се закри. Сега там действат само вагоноремонтното депо за товарни вагони, бившето хладилно депо (като локомотивно за дизеловите локомотиви на БДЖ-товарни превози) и локомотивното депо на БДЖ-пътнически превози.

Pycku!:
Другите държави инвестират милиони и милиарди в товарен железопътен транспорт, само тук си закриваме гарите... Натовареният пътен трафик включително и тировете в София може да изчезнат с едно елементарно решение. Тези линии да се възстановят и при тях да има главни логистични пунктове за цяла София. Гара Пионер пустее от колко години вече насам, а може да стане логистичен център за строителни продукти в тази част на София. Включително и линията към тец земляне може да се изгради до нея логистичен център. Разбира се това са само мечти, ама нали са безплатни. Друго си Бате Бойко да прави само асфалт с онзи заклет релсофоб Диков... После защо има мръсотия в София, а за зимата да не говорим. Тирове над 10 тона тъпчат из софийските улици и правят задръствания, а решението е електрефициране на тези трасета и влизането им в употреба.

jopeto:

--- Цитат на: Pycku! link=topic=3586.msg112512#msg112512 date=1535486088 ---Другите държави инвестират милиони и милиарди в товарен железопътен транспорт, само тук си закриваме гарите... Натовареният пътен трафик включително и тировете в София може да изчезнат с едно елементарно решение. Тези линии да се възстановят и при тях да има главни логистични пунктове за цяла София. Гара Пионер пустее от колко години вече насам, а може да стане логистичен център за строителни продукти в тази част на София. Включително и линията към тец земляне може да се изгради до нея логистичен център. Разбира се това са само мечти, ама нали са безплатни. Друго си Бате Бойко да прави само асфалт с онзи заклет релсофоб Диков... После защо има мръсотия в София, а за зимата да не говорим. Тирове над 10 тона тъпчат из софийските улици и правят задръствания, а решението е електрефициране на тези трасета и влизането им в употреба.

--- Край на цитат ---
Преди да ги плескаш тия глупости, знаеш ли колко загуби е донесла конкретната линия от Биримирци в ограбени валков и потрошени локомотиви ? А знаеш ли колко струва поддръжката на железен път или гари, които не се ползват и ги разфасоват циганите. Всяка действаща гара се обслужва от персонал. Началник-гара , Дежурен ръководител движение, постови стрелочници, маневрена бригада, търговски чиновник и други. Като няма товари и пътници от форумът ли ще събираме пари за заплатите им, защото някой тъгува по Гара Пионер, да речем. Ако не знаеш нещо, може да пишеш до НКЖИ-то, те ще ти обяснят защо не работи някоя гара.

Pycku!:
Глупости не дрънкам приятелю, ама въобще. Загуби носи заради едно конкретно "племе" което много лесно може да се озъпти и дресира, обаче същото това "племе" е редовният електорат на тези които пратиха българските железници в не в трета, ами направо в десета глуха! Самият факт, че ги е имало тези гари и са съществували означава, че е имало полза от тях. Товари и пътници няма защото едно предишно управление и едно сегашно премахнаха тези структури и сега транспортните им фирми на половината "бизнесмени" чупят асфалт и правят мръсотия по пътищата. Всяка друга бяла държава налива и налива средства в железопътен транспорт, само в България се закрива такъв и ти обясняват колко са ти налудничеви представите за такъв. В една Америка и един Израел краденето на релсов път и спиране на какъвто и да е влак се наказва със строг затвор а нищо чудно и като пристигне там полиция да стреля. Проблемите не са в железопътните линии и гари, в това по какъв начин може да се предпазят от нападения на индийци.

jopeto:
Боже, поредният дето не е рзбрал, че на тоя свят няма нищо безплатно. Прочети малко из форумът от кога точно се източва БДЖ и от кого! Някой беше пуснал много добра статия , пък си прави изводи сам. Ако милееш толкова за железниците поработи малко в системата и без това търсят хора, пък после може да си пишем пак. По-прогнило дружество от това е може би само Енергийният Холдинг. Но да не цапаме темата. Ако иска, модераторът може да забърше! 

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия