Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
За щангите и колелата на парните локомотиви от различните фирми
widowmaker:
Ясене, ти тури каквото искаш по твоите локомотиви, приятелю,
просто не се опитвай да го "канонизираш" като единствено и правилно решение.
:)
nilfe:
Пак повтарям, зависи от технологията. Накой производители правят колоосите от монолитна отливка (както се вижда от снимката на Ясен), други събират колелата и оста с пресова сглобка и после престъргват шийките на оста (както е на снимката от Даниел).
Сaprycorn:
Правилното решение е това, което доближава модела най-близо до оригинала! Останалото са по-малки или по-големи компромиси, които фирмите производители на модели правят с цел да икономисат от себестойността на моделите, разчитайки, че потребителите на модели няма да обръщат внимание на такива подробности!
widowmaker:
Именно, нали това казвам - не всички локомотиви са изпълнени така, както ти ги преправяш.
Best Ripper:
--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=3591.msg71803#msg71803 date=1327520835 ---... че потребителите на модели няма да обръщат внимание на такива подробности!
--- Край на цитат ---
Ако искаш ми вярвай, но поне 90% от потребителите са такива. :hi: Отново трябва да стигнем до въпроса, че огромната част от потребителите не се занимават с ровене из архиви, чертежи, снимки и съответно не търсят 1000-та разлики. Те просто са приели, че всеки модел е "малко и играчка", че по една или друга причина не може да се докара абсолютно копие на оригинала. Трябва ли пак да се напомня в случая, че много от производителите сами окомплектоват моделите си в два варианта - за реално движение по трасе и "за витрина" - същото е и с последния електровоз, който се продава - ДБ шенкерския, който го има знае за какво става въпрос....Докато вие упорито отричате това и търсите под вола не теле, а стадо телета! А всеки производител /и не само на модели/ се стреми да не прекалява с подробностите, защото работи за нещо, което упорито забравяте - негово величество ПАЗАРА! Всеки производител иска да продаде примерно 20 000 модела на цена от 200 евро, вместо да продаде 20 по 3500 евро. Който иска подробности под лупа или микроскоп - да си прави сам! Да хаби по 100-200-500-1000 часа труд и материали за стотици евро. В серийно производство това нормален производител никога няма да си го позволи. А да не говорим всеки модел колко разновидности има! Ами я да вземем един от най-известните локомотиви - немския BR52, който е сглобяван в сума ти заводи с части от N производители! Хайде някой от рИалистите да ми докаже кой от всичките е оригинален и кой не е оригинален. И защо... :dirol: Единствено може да се има някакви претенции за рИалистично съответствие само на локомотив, който е в една бройка или евентуално в малка серия, която е произведена от един-единствен производител за кратък период от време /вложени са еднакви части от една доставка/... Иначе само си чешете езиците и си мерите мъжките достойнства... :hi: Един му харесва едното - за него това бил оригиналът, на друг му харесва друго изпълнение - за него пък другото е оригинал... :stop:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия