Бе то не е клип, ама забравих да направя компютъра ми да го запише...
Та днес от 11,40 часа по ТV, "History Chanel" ще е поредната серия от "Екстремни влакове".
Даваха я вчера от 23,40 и днес (вече е минала) от 5,40.часа.
Освен подготовката на окомотива за път, дават и композирането на един дълъг влак - локомотива тогава
го управляват дистанционно от машиниста заедно с началник влака (вместо помощник машинист е)
Всъщност локомотива е "съставен" от три еднакви, а влака е около 140 000 тона.
Та си "събират" сами една скромна композиция до Сакраменто.

Диспичерската им е колкото зала Универсиада - всеки диспечер отговаря
за контрол на 500 км трасе, а сградата е построена да издържа торнадо от 5-та степен ("ръката на Бога")!!!!
Разказват още и за най-голямата разпределителна гара на планетата - 13 км х 3 км площ.
На нейна територия е и централно амерканския "сервиз" за локомотиви, с персонал от 736 човека,
ремонтират по 65 (!!!) локомотива на денонощие. Влакове от порядъка на 140 000 тона са нещо нормално
да прекосяват континента по (вече) утроената линия от изток на запад, построена още през 1869 година...
Три години след нашата Русе-Варна

На територията на Щатите, става катастрофи на прелезите точно на всеки 5-ти час,
щото логично такива влакове трудно се спират.
Трябват му 5 км видимост, но той рядко има дори 3 км (заради метеоусловията)
и т.н. и т.н.
Серията е от американската поредица, много е интересна, но не мога да се сетя тук кой я следеше.
и дали прави записи????
Толкоз ме е яд за домашния компютър - всичко му пригодвих, но забравих да стартирам таймера за записа в 11,40 часа!!!
