Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Пощенски, багажни и комбинирани вагони

<< < (4/5) > >>

mitko0888:
Много ми харесва таблицата с произведените локомотиви по години.

01 и 03 са произвеждани с почти постоянно темпо през доста години. Това ми говоре само за постоянно увеличаване на бързите влакове и нуждата от локомотиви за тях.

24 се появяват първоначално с около 60 бройки, и после има разни единични количества.

64 също се прави основно 1928/29, с едно допълнение 1933/34 година

а пък 86 си е бил актуален за производство дълго време.

И за мен остава "загадката" с тежките товарни локомотиви - май дълго време не са били нужни нови такива, а са си използвали хилядите налични 5х. Като изключим първоначалните изпитателни бройки 43/44, те се появяват отново чак през 1939!  И то заедно с 41 (който си е замислен като универсален и бързоходен, а не като чисто товарен), както и заедно с 50.

Останалите модели според мен може и да ги броим за "уникати" според техните количества.

Сaprycorn:
Така, щом обърнахме темата към локомотивите, предлагам на вашето внимание едно клипче с дължина почти 7 минути. За да направя това клипче ми бяха нужни 18 години упорито събиране на модели. Приятно гледане :)
https://www.youtube.com/watch?v=xhTaQFPXo3s

nilfe:
Ясене, до тук всичко, което обясняваш е основно за локомотивите на DRG. Драсни няколко реда за вагоните от клипчето, което си пуснал. Например, каква е разликата между тях, как с времето Бегляйтвагена (товарен вагон със зона за началник влака) отстъпва място на комбинираните Пощенско-багажни вяагони в които също има началник влак и влакова бригада. Не спомена нищо за Факултативния вагон, който често е използван в онези времена, какво е точното му предназначение, поща пренасяла ли се е с него?

CaLLlo:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=3696.msg74336#msg74336 date=1330641481 ---
Както е видно, ще трябва да направя икономико-политически-социален анализ на Германия и германските железници през 30-те години на 20-ти век
                                               ...

--- Край на цитат ---

Евала, Яско, тоя пост ще си го закача някъде да го виждам винаги !!!    :hi: 

Сaprycorn:

--- Цитат на: nilfe link=topic=3696.msg74349#msg74349 date=1330677240 ---Ясене, до тук всичко, което обясняваш е основно за локомотивите на DRG. Драсни няколко реда за вагоните от клипчето, което си пуснал. Например, каква е разликата между тях, как с времето Бегляйтвагена (товарен вагон със зона за началник влака) отстъпва място на комбинираните Пощенско-багажни вяагони в които също има началник влак и влакова бригада. Не спомена нищо за Факултативния вагон, който често е използван в онези времена, какво е точното му предназначение, поща пренасяла ли се е с него?

--- Край на цитат ---
Може би, когато пусна снимки на 3-то класните вагони, ще разкажа как еволюира вагонната конструкция през годините.
А за Факултативния вагон, не мисля, че неговото място е в групата на пощенските и багажните вагони.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия