Всъщност нещата са доста по-зле от това, което е описал Деянов. Аз от няколко години се опитвам да обясня, че покрай всички останали простотии, анти бизнес стратегии на БДЖ некадърниците, окупирали трайно комфортните кресла на Вазов стрийт, малкото неща, които би трябвало да дадат лъч надежда, като строителството на Пловдив-Свиленград се правят на принципа на скъпите трици и евтиното брашно. И DB и OBB, чакат с нетърпение моста на Видин и Тунела под Босфора. Това не пречи на нашите "специалисти" да вземат "гениалното" решение за частично строителство на двоен път от Пловдив до Първомай, а от там на татък влаковете просто ще си кибичат по гарите да се изчакват, щото няма как да минават по единична линия едновременно. И след като се пусне линията и се види очевидното(демек пак ще се изложим), ще се направи поредната комисия, която след като похарчи десетки хиляди лева да проучва, да обикаля, да прави банкети и да разсъждава, в края на краищата ще стигне до "гениалното", заключение, че линията трябва да се удвои - нещо което е ясно за всеки със завършено средно образование по ЖП транспорт. Така, линията вместо да се направи така както трябва и когато трябва за сумата от примерно 1 млрд., се посторява еденична линия за 800 млн., а след "великото" и "гениално" прозрение пост фактум, крайния резултат ще ни излезе примерно с 50% отгоре, т.е. 1,5млрд, ако не и повече предвид инфлациите, поскъпването на суровините и енергията.....
Уникални сме в точно тоя тип мислене и действие. Никога не правиме, нещата така както трябва и когато трябва, под благовидното обяснение, че нямаме пари и затова половинчатите решения са за предпочитане, а в края на краищата всичко ни излиза златно и на практика не възвръщаемо. За сметка на това, определени хора стават милионери и живуркат щастлив живот ала блудкав американски филм.
Ей затова сме на тоя хал и в железниците и във всичко останало.
И спасение от некадърниците няма да има, до тогава докато не се вкара чужд мениджерски екип, от някоя от нормалните жп администрации на запад.
Ха познайте с какво ще започне най-напред този мениджърски екип?
И не ми започвайте с въпросите "Ама нима няма българи, които да стават за тая работа?".
Еми няма, и скоро няма да има!!!!