Mога само да бъда доволен от издаването на тези списания и най-чистосърдечно да пожелая успех в бизнеса и пласмента на тиражите на издателите (ясно е че го правят за пари), но дори и те не осъзнават какво добро дело с образователна цел правят
сред и без това прогресиращо затъпяващото население. Искахте популяризация на хобито? Ето Ви! И то най-ефективната до момента популяризация, в пъти по-ефективна от всякакви вестникарски интервюта и участия в телевизионно предавания с
инфантилни водещи-кокошки (
а това с онзи лошото копие на азис дето постоянно говореше за "влака влиза в тунела" направо си беше "върхът" )
Само за пример - имам познат, който принципно е доста
тъпо парче и съм сигурен че никога не е виждал истински самолет на разстояние по-малко от 50 метра (при това включвам тази възможност ако евентуално някога като дете е посещавал терасата на летището когато беше отворена за да маха на някой близък или роднина)... да обаче това лице, незнайно и за мен как се запали и съвсем усърдно и редовно си купува поредицата за изстребителите, а покрай това и прочита списаниетои към тях и вече поназнайва това-онова за самолетите (дори и най-малкото кое е крило и кое е витло и в коя посока всъщност лети самолета). Сигурен съм, че когато започне да излиза поредицата с локомотивите ще има подобни случаи, най-малкото хора, които нямат нищо общо с железниците ще се образоват колкото за обща култура и поне ще могат да различават парен от дизелов и електрически локомотив. Разбира се не очаквайте след първия брой сто човека, запалени и готови да си купуват Роко или Брава, още по-малко пък 30-50 нови клубни членове... но със сигурност ще има такива, на които железницат ще им стане интересна и ще я обикнат. Колкото до детайлността - виждал съм ги на живо в други държави, очаквайте нещо от типа на бакелитено пико с картонени релси или когато ТТ-то се е казвало Цойке.
Моля, въздържайте се от подобни епитети и квалификации!
Dispatcher