Автор Тема: безогневи парни локомотиви  (Прочетена 8118 пъти)

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1354
  • Рейтинг: 211
Re: безогневи парни локомотиви
« Отговор #15 -: 16 Август 2013, 09:46:03 »
В Стамболийски е сто процента, възможно да  е имало такива машини, понеже от завода имаше тръби за парно, покрай гарата (вече ги няма!) А в самия завод, всичко беше на пара и беше опасан с тръби. В завода си има отделн железопътна ифраструктура, имат си и собствени локомотиви. Вътре може да има някъде, някой изостанал безогневи локомотив. Пространството е огромно.     

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: безогневи парни локомотиви
« Отговор #16 -: 16 Август 2013, 10:12:07 »
А нашенските безогневи локомотиви, триосни или двуосни са били?
Не мога да намеря някаква снимка, на подобен с двустранно управление...
въобще за сега информацията е само за  "масовите" дето и на модел ги има!
 :scratch_ones_head:

misan

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 446
  • Рейтинг: 122
Re: безогневи парни локомотиви
« Отговор #17 -: 16 Август 2013, 12:30:21 »
 Напишете Dampspeicherlok  Meiningen и веднага ще излязат  майнингенските локомотиви. Те са абсолютно същите ,като тези от Бабелсберг, с изключение ,както казахме,на търкалящите буксови лагери и липсата на предпазителни вентили. Аз  съм почти абсолютно сигурен,че именно бабелсбергски триосни локомотиви бяха в Стамболийски.  Пак бабелсбергски  триосни локомотиви е имало и в азотноторовия завод в Стара Загора.

А иначе и Трикс и Мерклин и Лилипут произвеждат модели на пароакумулиращи локомотиви. Има ги и майнингенските .

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1354
  • Рейтинг: 211
Re: безогневи парни локомотиви
« Отговор #18 -: 19 Декември 2013, 10:03:33 »