Автор Тема: BR 90 131 DRG Westmodel 10108 Bauzats  (Прочетена 4372 пъти)

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
BR 90 131 DRG Westmodel 10108 Bauzats
« -: 11 Юли 2012, 00:35:58 »
Представям ви и вторият сет за сглобяване от Вестмодел- BR 90 (Пруски тип Т9.1)




Всичко казано в темата за BR 72 по отношение на детайли, отливки, сглобяване, напасване и т.н,  важи с пълна сила и тук!
« Последна редакция: 12 Юли 2012, 02:32:51 от Сaprycorn »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:BR 90 Westmodel 10108
« Отговор #1 -: 11 Юли 2012, 08:07:55 »
Много добра работа!!!
Поздравления!

Вестмодел направо са се изложили с тази "талига" под будката.
Отвратително е проектирана...За какъв радиус са се борили?

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4781
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:BR 90 Westmodel 10108
« Отговор #2 -: 11 Юли 2012, 18:15:56 »
Цитат на: pach link=topic=3909.msg80153#msg80153 date=1341983275
Много добра работа!!!
Поздравления!

Вестмодел направо са се изложили с тази "талига" под будката.
Отвратително е проектирана...За какъв радиус са се борили?
Че и на моите самоделки ги правя по същият начин.... :yes:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:BR 90 Westmodel 10108
« Отговор #3 -: 11 Юли 2012, 18:41:34 »




   Borsig 4845 1900
   C1' n2t

   1900 - 1879 Cöln
   1906 - 7316 Cöln T9.1
   1923 - DRG 90 207
   1925 - DRG 90 131
   1933 - +

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2385
  • Рейтинг: 970
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re:BR 90 Westmodel 10108
« Отговор #4 -: 11 Юли 2012, 19:23:38 »
Цитат на: toniemi link=topic=3909.msg80179#msg80179 date=1342019756
Цитат на: pach link=topic=3909.msg80153#msg80153 date=1341983275
Много добра работа!!!
Поздравления!

Вестмодел направо са се изложили с тази "талига" под будката.
Отвратително е проектирана...За какъв радиус са се борили?
Че и на моите самоделки ги правя по същият начин.... :yes:

Не знам как трябва да се прави това нещо в мащаб. Във всеки случай НЕ може да е като на оригинала, все пак трябва да се вписва в крива, ако ще и 2000 мм да е. С цяла рама не става, затова е изрязана около диаметъра на колелото. "Носачът" на талигата така стои доста добре. На твоя модел и спирачките изглеждат много по-добре. Може и някакви телчета за пясък да му сложиш?

Моделите обикновено се гледат от малко по-високо, за разлика от 1:1.

Вижда се и някаква пластинка/пружинка на свободната колоос. Токоснемане ли е или само за притискане към релсите?

Ясене, за сега не съм му намерил кусури. Честито локомотивче! И да му сложиш вагони. :hi:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:BR 90 Westmodel 10108
« Отговор #5 -: 11 Юли 2012, 20:08:16 »
Цитат на: mitko0888 link=topic=3909.msg80183#msg80183 date=1342023818


....

Вижда се и някаква пластинка/пружинка на свободната колоос. Токоснемане ли е или само за притискане към релсите?


Само притиска свободната колоос към релсата. Токоснемането е от дясната страна на трите двигателни колела. Левите колела не са изолирани и предават тока по рамата на целия локомотив.

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:BR 90 Westmodel 10108
« Отговор #6 -: 11 Юли 2012, 22:09:31 »
Цитат на: Сaprycorn link=topic=3909.msg80186#msg80186 date=1342026496
Цитат на: mitko0888 link=topic=3909.msg80183#msg80183 date=1342023818


....

Вижда се и някаква пластинка/пружинка на свободната колоос. Токоснемане ли е или само за притискане към релсите?


Само притиска свободната колоос към релсата. Токоснемането е от дясната страна на трите двигателни колела. Левите колела не са изолирани и предават тока по рамата на целия локомотив.
Това значи ли, че машинистите ги бие ток постянно. Прекрасна работа ако беше зелена още по-добре амаи така си е уникат :hi: :hi: :hi: