Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Piko VT135 062 - пълна промяна

<< < (3/6) > >>

mitko0888:
Една непредвидена дейност:

Ляв завой:


Десен:


Май бяха криви, а не завои, ама става и така. В S крива също няма проблеми. Всичко това при R=380.

На кратко: ККК

На моторния вагон е изцяло ръчна изработка, само главата е оригинална. Получи се от втория опит. На вагончето механизмът е от един кит на Пико. За сега изглежда че може да се скъси с още 2 мм от страна на вагона. По-точно: другата купла на вагона ще бъде с 2 мм по-къса (май), вместо да развалям тази.

Скъсяването не е кой знае колко (мерено в мм). Обаче визуално ми хареса много:

ККК:


оригиналът:


Май ще си поръчам комплектчето на Роко за любимите ми саксонски Пико вагончета.

gzo:

--- Цитат на: mitko0888 link=topic=3947.msg81643#msg81643 date=1347381413 ---....Скъсяването не е кой знае колко (мерено в мм)....
--- Край на цитат ---

Как да не е много бе Митак ? Дори и доста си успял да скъсиш, на косъм от реалното, щом на снимката се вижда,че се допират в крива- накъде повече ?

mitko0888:
Някои дреболии отпред: въздушен резервоар (изработен), маркучи (готови), кука (готова), поставена в характерна за модела ниша в престилката. Естествено и дръжчици под буферите.



След това - светлини. Топло бели при движение напред и червени отзад. Уж "пътнически влакове до 12 оси" са били с едно, ама аз си сложих по две. Настроени "на око" по мой вкус. Белите светят при 0.45 мА.



При добавяне на допълнителните вагончета светлините от задната страна се изключват ръчно. Джъмперът бързо беше заменен с бутонче (ей онова синичкото на снимката), което лесно и удобно се превключва без отваряне на корпуса:



Естествено светлините са с постоянна сила на светене, която се достига преди тръгване. Това май се вижда най-добре на филмчето:

http://youtu.be/j3t2AxWAm-Y

С това моторния вагон е завършен. Има да се правят още ККК и светлини на третото вагонче, но там нещата са ясни.

mitko0888:
Тук нещо съм объркал бутоните.

pach:
Чудесно се е получило!!!  :clapping:
Твойта е VT135.062, а на този клип е нейния роднина VT135.069
който се разменя с локомотив №4 на ELNA на гара "Behringersmuhle"  (Беерингерските воденици)
 от атракционен влак на DFS (Dampfbahn Fränkische Schweiz)
през октомври 2010г. Впрочем в клипа участват и V60, V36 и даже един хладилен вагон от ІІ-ра епоха - все наши машинки!!!
На другата крайна гара от "турнето" на атракциона има и BR-64 (491-ви).
Цялото клипче е готино и показва доста добре въпросната мотриса, включително доста
 от интериора...е което се вижда през джамовете - тоест също като при нашите модели)!!!
А то и самата композиция е от "култови" вагони въобще - такова количество
работещи "мечтовози" (поздрав за Любо) не бях виждал! :scratch_ones_head:
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=gzgkDC-7E7Q&NR=1
 :dance1:

ПП. Ако някои се интересува от музейната железница "Ebermannstadt-Behringersmühle" тук има 37-минутен филм.
http://www.youtube.com/watch?v=PB6DdsM6x7Q&feature=related
 ;D ;D ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия