Автор Тема: Проект Tabaklok 01.22  (Прочетена 13992 пъти)

TANO

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 796
  • Рейтинг: 601
Проект Tabaklok 01.22
« -: 23 Август 2012, 19:43:11 »
Интересни локомотиви на тоя клип(особено единия)
http://www.youtube.com/watch?v=nxgHpSWIW0M&feature=em-subs_digest

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #1 -: 23 Август 2012, 22:49:06 »
Неразбирам от пара,ама това си е чисто БДЖ  :bb:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #2 -: 24 Август 2012, 00:59:01 »
2010:   http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,2646.0.html
           http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg41660.html#msg41660

Много як и качествен клип. Ох, как ще се изкефя, като му резнат кривия балкон и тогава наистина ще стане чисто БДЖ
Но и французина е много готин и елегантен. Видях, че са му добавяли матрял върху противотежестите, интересно кога тоно са го балансирали толкова прецизно, дали сега, или някога си!?!

Данке хер ПроффесОрр

Loco-motion

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #3 -: 25 Август 2012, 15:17:20 »
http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=KuMLkqm0NS4
Електрически локомотиви в долината на река Елба. Има доста шкоди чешка серия 372, включително такива на Дойче Баан и шкода на Чешке Драхи, теглеща австрийски пътнически вагони.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12378
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #4 -: 27 Август 2012, 09:01:37 »
Цитат на: TANO link=topic=416.msg81156#msg81156 date=1345740191
Интересни локомотиви на тоя клип(особено единия)
http://www.youtube.com/watch?v=nxgHpSWIW0M&feature=em-subs_digest

Радвам се, че са приключили с въстановяването на ходовата част, щом вече го теглят/бутат по релсите
на собствените му колооси и т.н. Надявам се догодина да го видим и под собствена пара.
Швейцалците макар и бавно, ще въстановят този локомотив - все пак това е тяхната гордост в производството
на парни локомотиви!!!
Супер си Стояне!!!
 :hi: :friends: :hi:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #5 -: 27 Август 2012, 09:05:19 »
Е какво са приключили - половината движение го няма.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12378
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #6 -: 27 Август 2012, 09:11:14 »
Ми прочети си в сайта  им за свършената работа.
Нали се вижда изваден от халетата им. Останалото ще го довършат все някога.
Ти какво очакваш? Все пак дружеството  е почти доброволно...
 :hi: :hi: :hi:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #7 -: 27 Август 2012, 09:38:38 »
Естествено, че ще се движи на собствени колела, нали така го закараха до там. Ходовата част е ревизирана в България.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #8 -: 27 Август 2012, 09:41:28 »
От както са взели локомотива - са направили един шатун и няколко табелки. Сиреч за над 5 години - нищо.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12378
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #9 -: 27 Август 2012, 09:43:09 »
Сиреч ...колкото нашата БДЖ-36 .... :( :sarcastic:

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #10 -: 27 Август 2012, 11:35:02 »
В един момент, двете машини са дадени под такъв ъгъл, че се вижда(08:40) колко невероятно много е разкривена пасарелката покрай котела, а на другата машина е опъната като струна все едно току що е слязла от завода производител. Личи си коя от двете машини е работила и поддържана в аборигенски условия ;D и съответно и е взето здравето.
« Последна редакция: 27 Август 2012, 12:49:48 от lubomir »

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5623
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #11 -: 27 Август 2012, 11:43:39 »
Доколкото съм чувал 01.22 е катастрофирала, че даже се говореше, че имала сериозни деформации по тендера. Дали е вярно, мога само да гадая!

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #12 -: 27 Август 2012, 12:18:43 »
Цитат на: pach link=topic=416.msg81226#msg81226 date=1346049789
Сиреч ...колкото нашата БДЖ-36 .... :( :sarcastic:
Нашата 36.10 дори не е започвана. Само дето за периода за които 01.22 е в Швейцария - при нас се възстановиха 03.12, 05.01, 16.01 и 609.76.

 Нищо лично към пичовете които я взеха, ама за 7 години - един шатун и едни табели и правят пътуване... ами смешно някак си изглежда. Като прочетох за пътуването и се зарадвах, че са я възстановили.... но сега съм разочарован.

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #13 -: 27 Август 2012, 12:31:55 »
Не са се заели сериозно - не са я направили нова. Знаем, че там като се каже, че ще се прави и става като от завода. При нас само 03.12 е такава.

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Проект Tabaklok 01.22
« Отговор #14 -: 27 Август 2012, 13:39:50 »
Разбира се, че могат - не съм си и помислял, че не могат да я направят. Въпроса е, че е някак си несериозно да се прави пътуване с полуразпаднал се локомотив.