Автор Тема: Скромно участийце в изложбица морска номер 4  (Прочетена 10365 пъти)

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re:Скромно участийце в изложбица морска номер 4
« Отговор #15 -: 10 Септември 2012, 23:39:30 »
Актуализация 1.  : Виж по-горе. Не знам обаче къде изчезна най-хубавата снимка на вагона за гас и газ?!?  :sorry: :sorry:

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re:Скромно участийце в изложбица морска номер 4
« Отговор #16 -: 11 Септември 2012, 02:10:24 »
Актуализация 2.
След като написах коментарите за композиция 1 и ми изчезна хубавата снимка с готиния гАзов вагон, реших за да избегна пореден гаф, да напиша коментарите за композиция 2 тук, в отделна публикация./ Ленивците му викат, отделен пост :haha:/.
Та към дело: композиция 2. Тя представя малък товарен влак към то 1959/60.
1. Локомотив на DB BR 911651. Бивш пруски 9.3. Години на стоеж 1901 - 1914. Бракуван при DB 1964, при DR началото на седемдесетте. В огромно количество е бил произведен...
Модел на Мерклин. 55031. Дигитален с много екстри...Брях, брях... :patsak: :patsak: ДСБ 335 мм. Особена екстра - дигитален куплунг - нъц, нъц - :yahoo: хайде на маневрите... :drinks: :drinks: Произвежда се от 2003 година насам.
2. Вагон на SBB - CFF  57 248 (Здрасти Миро! :drinks:) тип L 6 . Тези вагони са типични за епохите 2 - 3. Трябва да е в приблизителен RAL 7039 - кварцово сиво.
Моделът е на Хюбнер, но се предлага и от Мерклин 5891. Години на производство 1987-88.
Типично за Хюбнер - пружиниращи колооси, отварящи се врати, цялосто възпроизвеждане на долната част на вагона - спирачки и т.н. Вагонът тежи доста и се търкаля от самосебе си...ДСБ 310 мм. Година на ревизия на модела 2.8.1932.
3 и 4. Вагони на DB Kbs 443, предишен Rlmms(o) 58. Години на производство 1959 - 68. Произведени 9885 бройки. Трябва да е в червено кафяв RAL 8012.
Модел на Мерклин. 5853. Години на производство 1978 - 86. С твърди буфери. Единият даже е с пластмасови колела. Другият е леко фризиран, като му е вапцан пода и изглежда малко по-автентичен...
Върху единия вагон е качен култовият трактор Ланц Булдог. Година на производство на оригинала 1940. Моделът е на Зику. С инфрачервено управление. Дзвер цял.  :yahoo:
Реве като истински дизел и се катери по всякакви релси. Разбира се, че се качва и слиза сам от и на вагоните... :clapping: :clapping:
5. Широко известният триосен вагон с горно осветление/оберлихт/ и с купета с външна врата/абтайлваген/. C 3 Pr.09. Тук в изпълнение 2 класа DB. Този вагон също е представян във форума. ДСБ 391 мм.
6. B2 на  DB, ex. württ. Ci E 2914 , по чертежи 20 078. Години на производство 1905 -07.
Модел на Мерклин. 5801. ДСБ 310 мм. Години на производство - 1970 - 85. С твърди буфери.

Както се вижда, в тази подредба има доста старо  моделно производство. Твърди буфери, пластмасови колела. Зверски лепени прозорци. Нооо, и с това се живее, пък и фризирането им не е нещо трудно.
Останалите от композиция 2 обаче, са мноооого пипнати...

Сега за нЕкоИси други въпроси.
Няма нищо срамно да покажеш, моделът такъв какъвто си е и ЕВЕНТУАЛНО  да го коментираш. Просто, този си е на повече от четиридесет години...И ако, не го гледаш без покрив, си е нормален... Нека се види и от друг ракурс...Това, че не аз съм го качил, си е башкъ, вижда се благоутробието ми на тази СКАНДАЛНА  :diablo: снимка. Няма как от тази позиция, да съм снимал...
Колкото до военните неща - нещо се мъти - ще видим: здраво ли ще излезе или запъртък?!?
Инак имам още военни, макар и малко в 1:87 и ще ги пусна за продан... ЩО ЛИ ЗАТРИХА АРХИВА?!? :diablo: Само работа ще ми отварят... :( :(

ДОРИАНСКИ!!!
Хууууууууубав въпрос! :hi: :hi: Който отгатне ТОЧНО какво има вътре в кутиШката, ще получи един литър Столично или литър Астика или литър Старопрамен...
Разбира се, че предпочитам, заедно да си ги пием бирите. Той неговият си литър, и аз моят си. Ако му е много жадна жабката и два може да са, не съм циция. Но само, ако не е шифьорин. :angel: :angel:
Краен срок на загадката: 08 часа на 13 септемврийй.

То за влаковете ясно. Но си мислех, че спирката и водопойният кран заслужават повече фффнимание. Там си е вложен доста труд...Но хората си падат по шаренийката и се получава като на изложбите - обръща се внимание на нещо сглобено от кутия, а не създадено от нулата. То е ясно, че стендовиците са така насочени. Но от нашего брата очаквах нещо друго???
Нейсе, запуши я...
« Последна редакция: 11 Септември 2012, 08:19:33 от Boris 2-12-4 »

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re:Скромно участийце в изложбица морска номер 4
« Отговор #17 -: 11 Септември 2012, 07:30:03 »
Ха, добрЮтро! :give_rose: :hi:
Ей Ви на и актуализацийка 3.

Тя ще е само да допълня, че изложбата 2010 беше в Археологическия музей, не във Военноморския. И там бяха изложени доста повече от два жп модела. Имаше и теснолинейки и вагони от епоха 1 , Т 3 в зелена дрешка и т.н. Накрая имаше и каране. Може би си бил на малкото изложение, което си го правихме само за два дена?!?
Колкото до участие в различни изложения - то ледът тук е по-тънък и от цигарена хартийка . :unsure: :unsure: Поради нашенския си български табиет, да не желаем да спазваме НИКАКВИ ПРАВИЛА, дори и тези които сами си създаваме и кълнем в тях, все нещо се ок^ква или си ок^кваме... :nono: :nono: Това сме го писали хиляди пъти и все си е тая...с мааалко подобрения в крайна сметка. :yes: :yes:
А ако все се вързваме да отговаряме на тази и онзи, независимо от това колко наистина са добрите намерения, а те са доста повече от гадните, кога ще остане време за творчество, изследване, кефене и отдаденост?????
Между това да теглиш сам каруцата и песента на Пол Роджърс "Running with the pack" има толкова много пространство, че и стотици животи, надали биха ни стигнали... :give_rose: :hi: :yes:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12291
  • Рейтинг: 1318
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Скромно участийце в изложбица морска номер 4
« Отговор #18 -: 11 Септември 2012, 10:58:50 »
А такаааа....аз съм бил разсеян... :on_the_quiet:
Ето че един от `ората работещ с военна техника в 1/87 вече сам се обяви.
За другите двама - единия е командировка на паркет и .....не (го) вдига ...телефона,
 а с другия вече се чухме и не даде знак че иска да излезне от сянката ...си :hi:,
 но и на мен не ми стана ясно дали ще покаже нещо на конференцията,
 по този въпрос - броня  "върху" и  "на" релси ... :scratch_ones_head:
Така че колега gzo проблема не е мой ...!!!  :drinks:
Колкото до соца - не скачай като ощипана госпожица...може да не ми харесва, ама никога не съм го отричал като период.
Та термина го употребих за да визирам периода на показаната военна техника, а не от любов към....царя (например)  :fool:!!! :lol: :lol: :lol:

Гос`ин Чакъров - я ни разкажи по-подробно за електронните автосцепки...или както ти ги казваш - дигитален куплунг,
щото това никой до сега не го е правил...
в който и да е мащаб на нашият моделизъм - железопътния де (да върнем темата ;) в ...темата)!!!

Иначе във връзка с борбата за чист български език предлажам този странен "омлет" от
английски - "дигитален" и вашия втори роден...
немски език   - "куплунг", да ги прекръстим на наш си
шопски роден диалект...тоест да им окаме "цифров съединител" (дословен превод)
или просто - "електронна купла"....и ниииии ДА сме дали нещо на ---железопътния моделизъм у нас си.... :angel: :drinks:
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 532
  • Рейтинг: 164
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re:Скромно участийце в изложбица морска номер 4
« Отговор #19 -: 14 Септември 2012, 09:49:28 »
Актуализация 4.
Доряне!  :)
Наборът е по-скоро за проверка, отколкото за ремонт. Нося го основно на битаци и други подобни. Там им кроя шапката на нещата за купуване, щото често продавачите или не разбират или мамят. Не е само за модели, а основно за купуване на техника и материали. Съдържа освен видимото и един малък шублер. Без нониус е/такъв е моделът/, но върши работа.
Пламене!  :)
Решението е организационно. Шивашкият метър/тук в изпълнение на Икеа/ заема много по-малко място от алтернативни модели. Не търся свръхточност...
Електронните спрягове в 0 съм ги описал в недовършената серия за "Едрите мащаби". Понастоящем имам и ново попълние Köf в 0. Опасен мъник. :dance1: :dance1:Може да се види на страницата на Ленц.
В единица  имам основно локомотиви с електромагнитно задвижване на електронните спрягове. Някои са специално преработени за да могат да закачат и откачат вагони с витлов спряг. А инак са за официалния мерклинов спряг.(Klauenkupplung).
Мътя нещо и със серво задвижване...
Може би трябва да се напише отделна тема?!?