Качвам снимките, в лошия им вид, защото ме помолиха и не можели да чакат до края на септември.
МОЛЯ за извинение за лошото качество!

Ще коментирам снимките следващите дни.




Влакова композиция на Кралските пруски железници (KPEV).Около 1911 година. Състояща се от:
1.Локомотив G 8. Години на производство 1902 - 1913. DRG съответка - BR 55 16-22. За този локомотив е писано във форума достатъчно, май...
Моделът е на Мерклин. 5508. Година на производство 1991-92. Перманентен мотор/буквален превод/. Звукова електроника в тендера. Пушещо устройство./Ако Ви харесва повече - димящо/. Дължина с буферите 574 мм. Знам, че липсва част от предния ляв буфер. Шъ гу сложъ...Не отговаря на рИализъмъ горният трети фар. По това време, са карали само с два.

Цвят на кожуха дълбоко черен - tiefschwarz RAL 9005.
За суууууууууперсециалистите, които непременно очакват маслено зелена машина, тип епоха 1, ще добавя, че след 1910 година има директива, постепенно да се минава на този черен цвят на локомотивите. Моля не отваряйте дискусия за това. Над десет книги ровя по въпроса...Изследванията след 1996 година твърдят това.

2. Вагон покрит Gm (G 10) на KPEV. Altona 15026. Първа година на производство 1910. Последна година на експлоатация 1976 при DB. Води се най-разпространеният вагон. Трябва да е червено-кафяв с RAL 9005. Българска съответка епохи 1-3: F вагон.Още наричан конски. За 48 войника или 6 коня. Модел на Мерклин 5501. Години на производство 1991-92. ДСБ /Дължина с буферите/ - 300 мм. Година на ревизия на модела 1.4.1912.
3. Вагон за газ. Stuttgart 513 988. DRG. За въглероден двуокис. Вагонът е в изпълнение епоха 2, но само като се сменят надписите и става епоха 1. Българска съответка епоха 1 - За въздушен газъ : Gw. Епоха 3 - За светлинен гас - Rg.
Модел на Мерклин 58072. Лимитиран модел. Само в музея на Мерклин. ДСБ - 275 мм.
4. Открит вагон/платформен/ XL на Кралските вюртенбергски железници. Натоварен с пощенски автомобил на Кралските вюртенбергски пощи. Württenberg 62643XL. Трябва да е в приблизително елхово зелено RAL 6009. Българска съответка епохи 1-3 : М вагон - Епоха 1-2 вагон за баласт. Епоха 3 - платформен вагон. Според вагоноописанието от петдесетте години, трябва да е с по-голямо междуосие - 5 -7 метра, а този е с 4 метра, но според подвижен състав на БДЖ издание 1915 година , този си е М вагон - там имаме междуосия от 2780 мм до към 5500 мм. Всяко нещо с времето си.

Моделът е на Мерклин 85804 музеен лимитиран от 1991. Тук надписите не са съвсем пълни , но стават...

ДСБ - 275 мм.
5. Като предният , но на KPEV. Stettin 47 783. Години на производство 1880 - 1910. Следват много преработки. Последна година на експлоатация при DB - 1971. Трябва да е в RAL 8012.
Модел на Мерклин 5501. Година на ревизия на модела - 5.11.1912.Произведен 1991-92.
6. Открит вагон Omk KPEV Magdeburg 67 397. Години на производство 1881 - 1911. Последна година на експлоатация при DB - 1963. Българска съответка епохи 1-3 : J вагон.
Моделът е на Мерклин 5838. ДСБ 275мм. Година на ревизия на модела 6.1.1911. Година на производство на модела 1990 - 1997. Моята Гордост тук - направих цялостна спирачна и отбивачно-теглична система. От китове и подръчни средства...

7. Хладилен вагон на Великохерцогските мекленбургски Фридрих - Франц железници. Großherzoglich Mecklenburgische Friedrich - Franz - Eisenbahnen. Mecklenburg Schwerin 600 184 Station Warnemünde. Трябва да е в сиво-бяла RAL 9002. Специфичното тук са вентилиращите устройства на покрива. Освен това, тези вагони са били и с втора вътрешна обшивка, която не е възпроизведена в модела.
Модел на Мерклин. 5837. Години на производство 1991 -97. ДСБ 300 мм. Година на ревизия на модела 14.7.1916.
8. Като 6 обаче, администрацията е на Кралските баварски железници. München 57 015. Трябва да е в елхово зелено RAL 6009.
Модел на Мерклин. 5838. Години на производство 1992 - 1995. Година на ревизия на модела 18.6.1917. ДСБ 275 мм.
Виждате, че моделите са с различна година на ревизия. Така Мерклин пречат на рИализЪмЪ.
Едно ново надписване е свързано и с ново боядисване и отидеее коньот в ряката...

Трябва да се живее с това. Поне аз живея без угризения...

Локомотивът си ходи много добре. Мноооого си ме кефи... Точа зъби за 56- ка...Вече епоха 2.
Снимката е твърде преекспонирана - с цели две бленди я отворих за да стане.
Това е дереджето. Надявам се, че ще ми донесат флашката с по-добрите ми снимки...
Само за сведение на новопристигналите и сие, може да прозвучи като изхвърляне, но тези всички данни, ги няма на едно място. Цуцам от много цицки. Т.Е. хвърлих доста архивна работа. Мерклин Ти го дават артикула само добре опакован. Другото сам си го търсиш...

Ще продължа по-късно...





