Актуализация 2.
След като написах коментарите за композиция 1 и ми изчезна хубавата снимка с готиния гАзов вагон, реших за да избегна пореден гаф, да напиша коментарите за композиция 2 тук, в отделна публикация./ Ленивците му викат, отделен пост
/.
Та към дело: композиция 2. Тя представя малък товарен влак към то 1959/60.
1. Локомотив на DB BR 911651. Бивш пруски 9.3. Години на стоеж 1901 - 1914. Бракуван при DB 1964, при DR началото на седемдесетте. В огромно количество е бил произведен...
Модел на Мерклин. 55031. Дигитален с много екстри...Брях, брях...
ДСБ 335 мм. Особена екстра - дигитален куплунг - нъц, нъц -
хайде на маневрите...
Произвежда се от 2003 година насам.
2. Вагон на SBB - CFF 57 248 (Здрасти Миро!
) тип L 6 . Тези вагони са типични за епохите 2 - 3. Трябва да е в приблизителен RAL 7039 - кварцово сиво.
Моделът е на Хюбнер, но се предлага и от Мерклин 5891. Години на производство 1987-88.
Типично за Хюбнер - пружиниращи колооси, отварящи се врати, цялосто възпроизвеждане на долната част на вагона - спирачки и т.н. Вагонът тежи доста и се търкаля от самосебе си...ДСБ 310 мм. Година на ревизия на модела 2.8.1932.
3 и 4. Вагони на DB Kbs 443, предишен Rlmms(o) 58. Години на производство 1959 - 68. Произведени 9885 бройки. Трябва да е в червено кафяв RAL 8012.
Модел на Мерклин. 5853. Години на производство 1978 - 86. С твърди буфери. Единият даже е с пластмасови колела. Другият е леко фризиран, като му е вапцан пода и изглежда малко по-автентичен...
Върху единия вагон е качен култовият трактор Ланц Булдог. Година на производство на оригинала 1940. Моделът е на Зику. С инфрачервено управление. Дзвер цял.
Реве като истински дизел и се катери по всякакви релси. Разбира се, че се качва и слиза сам от и на вагоните...
5. Широко известният триосен вагон с горно осветление/оберлихт/ и с купета с външна врата/абтайлваген/. C 3 Pr.09. Тук в изпълнение 2 класа DB. Този вагон също е представян във форума. ДСБ 391 мм.
6. B2 на DB, ex. württ. Ci E 2914 , по чертежи 20 078. Години на производство 1905 -07.
Модел на Мерклин. 5801. ДСБ 310 мм. Години на производство - 1970 - 85. С твърди буфери.
Както се вижда, в тази подредба има доста старо моделно производство. Твърди буфери, пластмасови колела. Зверски лепени прозорци. Нооо, и с това се живее, пък и фризирането им не е нещо трудно.
Останалите от композиция 2 обаче, са мноооого пипнати...
Сега за нЕкоИси други въпроси.
Няма нищо срамно да покажеш, моделът такъв какъвто си е и ЕВЕНТУАЛНО да го коментираш. Просто, този си е на повече от четиридесет години...И ако, не го гледаш без покрив, си е нормален... Нека се види и от друг ракурс...Това, че не аз съм го качил, си е башкъ, вижда се благоутробието ми на тази СКАНДАЛНА
снимка. Няма как от тази позиция, да съм снимал...
Колкото до военните неща - нещо се мъти - ще видим: здраво ли ще излезе или запъртък?!?
Инак имам още военни, макар и малко в 1:87 и ще ги пусна за продан... ЩО ЛИ ЗАТРИХА АРХИВА?!?
Само работа ще ми отварят...
ДОРИАНСКИ!!!
Хууууууууубав въпрос!
Който отгатне ТОЧНО какво има вътре в кутиШката, ще получи един литър Столично или литър Астика или литър Старопрамен...
Разбира се, че предпочитам, заедно да си ги пием бирите. Той неговият си литър, и аз моят си. Ако му е много жадна жабката и два може да са, не съм циция. Но само, ако не е шифьорин.
Краен срок на загадката: 08 часа на 13 септемврийй.
То за влаковете ясно. Но си мислех, че спирката и водопойният кран заслужават повече фффнимание. Там си е вложен доста труд...Но хората си падат по шаренийката и се получава като на изложбите - обръща се внимание на нещо сглобено от кутия, а не създадено от нулата. То е ясно, че стендовиците са така насочени. Но от нашего брата очаквах нещо друго???
Нейсе, запуши я...