Едно време на руснаците цените бяха едни...
Дали и сега са такива?
Чехите правеха сфетофори, които ползвахме и ние.
Нашите бяха или съветски внос ( решетъчен пилон) или производство на нашия завод до бившия жпзавод София.
Те са на тръбният пилон обаче и стълбите им са странично, а не челно, като на руските и чешките.
завод ЗАТ преди приватизацията - имах някога гадже от там

.
Сигнализацията от тези времена у нас и в Чехословакия,
са производство по единен руски образец. Нашата тогава беше
обикновенно със светофори на 75% от всички гари.
Същото се отнася и до крилните семафори - еднакви с чешките сме. Този до ПЖИ- то съм го наснимал преди години и публикувал тук. Вече му имам и оригиналния чертеж - производство на ЧКД - Прага.
Тогава когато го публикувах, си спомням, че Жоро ме подсети коя фирма е. Както аз насочих Шатов към руснаците.
За BGTT пък аз ползвах чешките ецвани. Пратиха ми ги за един месец и цените им са мн.добри. Но трябва сам да си ги сглобиш
(сглобяването също съм го публикувал) сам. Както и да си ги боядисаш. Много са детайлни и точни до табелката чак!!!
В момента съм разработил специални конектори,
на които имам място и за механично задвижване на семафори.
Те обаче още са само на чертежи. Идеята е както са ги
направили Тано и Митко - сменяеми според епохите за каране.
Ще станат на малки платки, за лесно закрепване под макета.
Ама това не е на дневен ред, поради други задачи по управлението.
Jopeto, благодаря за уточнението за квадратните табели.
Значи принципно и те стават, след прешаблониране!
